بزرگ‌ترین تلویزیون سه بعدی بازار جهانی هم برای اولین بار در نمایشگاه CES معرفی و رونمایی شد. این تلویزیون را شرکت Mitsubishi با نمایشگر 92 اینچی طراحی و تولید کرده است.

این در حالی است که طبق اعلام مسوولان این شرکت هنوز نام مشخصی برای این تلویزیون بزرگ انتخاب نشده است. این تلویزیون به جای تکنولوژی‌هایی مانند LCD، LED یا پلاسما مبتنی بر تکنولوژی DLP Rear-Projection است و از چند اسپیکر داخلی قدرتمند و سیستم دالبی بهره می‌برد.

پرسرعت‌ترین پرینتر جهان
پرسرعت‌ترین پرینتر جهان که از فناوری جدید ممجت (Memjet) استفاده می‌کند هم محصول دیگری بود که در نمایشگاه CES عرضه شد. شرکت سازنده این پرینتر امیدوار است با عرضه‌ این محصول سهم چشمگیری در بازار پرینتر در جهان به خود اختصاص دهد.

تبلت جدید Dell
تبلت Streak شرکت Dell یکی از تبلت‌هایی بود که در این نمایشگاه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. این محصول مبتنی بر سیستم عامل آندروید و تکنولوژی ۴G بوده و از یک نمایشگر بزرگ ۵ اینچی با وضوح تصویر ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این تبلت با وزن ۲۱۸ گرمی، ابعادی برابر ۵/۱۰×۵/۷۹×۱۵۳ میلیمتر دارد.

Playbook با نمایشگر 7 اینچی
شرکت BlackBerry هم در این نمایشگاه تبلت Playbook خودش را رونمایی کرد. این محصول دارای پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی بوده و دارای رم یک گیگابایتی است. نمایشگر این محصول اندازه ۷ اینچی دارد که تصاویر را با وضوح ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این تبلت می‌تواند تاثیرگذارترین تبلت نمایشگاه CES امسال محسوب بشود.