دنیای‌اقتصاد- یاد گرفتن سن و سال نمی‌شناسد. همیشه باید برای یادگرفتن آماده و مشتاق باشیم. اینترنت هم برای این کار بسیار مناسب است و فرصت‌های بسیار ارزشمندی را برای همه علاقه‌مندان به یادگیری فراهم می‌کند. پس اگر به دنبال سایتی آموزشی هستید که در زمینه‌های مختلف از آن نکاتی یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم به سایت مکتب‌خونه به آدرس www.maktabkhooneh.org سر بزنید.

مکتب خونه جایی است برای یاد گرفتن و یاد دادن؛ هدف این سایت امکان تولید، نشر علوم و مهارت‌های مختلف برای تمام فارسی زبانان است.
درس‌های منتشر شده در این سایت از طریق مطالب گردآوری شده از بهترین دانشگاه های جهان و ایران و همچنین مطالبی که با پشتیبانی مکتب خونه تهیه شده، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. تمامی درس‌های گردآوری شده از طریق یک لینک ویدئویی برای یادگیری بهتر افراد در سایت قرار داده شده است. تمام منابع و محتوای مکتب‌خونه به صورت رایگان در دسترس افراد قرار می‌گیرد. آمار، هندسه، جبر، علم مالی، اقتصاد کلان و خرد، سرمایه‌گذاری، ارز، فیزیک، علوم کامپیوتر، زیست‌شناسی، اختر شناسی و... از جمله درس‌هایی است که از طریق این سایت می‌توانید آموزش ببینید.