لپ‌تاپی محبوب از خانواده اچ پی
دنیای‌اقتصاد- مدل g6-2288se از لپ‌تاپ‌های ارزان و محبوب HP در بازار داخلی است.
این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel 3110M Core i3 2.40 GHz - Cache 3MB، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت است. کارت گرافیک هم از نوع Intel HD Graphics 4000 - MB است.
در مورد صفحه نمایش این نوت بوک هم باید بگوییم که این نوت‌بوک از نمایشگر ۶/۱۵ اینچی با رزولوشن استاندارد ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل بهره می‌برد که کیفیت تصویر مطلوبی دارد. با وجود بلندگوهای Altec Lansing، صدای تولید شده توسط این نوت‌بوک در حد خوبی است.
از نظر پورت‌ها و اتصالات این نوت‌بوک بسیار کامل است. اکثر پورت‌های استاندارد مانند خروجی‌های تصویری VGA و HDMI، ورودی و خروجی صوتی و تعدادی پورت USB ۲.۰ و USB ۳.۰ و پورت شبکه LAN را می‌توان روی لبه‌های کناری دستگاه، مشاهدهکرد.
ضمن اینکه این دستگاه به اپتیکال درایو SuperMulti ۸X DVD±R/RW with Double Layer Support، وب کم HP TrueVision HD همراه با میکروفن دیجیتال داخلی، اسپیکر داخلی استریو از نوع Altec Lansing به همراه سیستم صوتی دالبی و... مجهز است.
به طور کلی، HP Pavilion G۶ هم یکی دیگر از سری نوت‌بوک‌های با قیمت مناسب HP در بازار است که عملکرد کلی قدرتمند و مناسب و تجهیز به پردازنده مطلوب، کیفیت ساخت مطلوب نسبت به قیمت، قیمت مناسب، ارائه‌ پورت‌ها و اتصالات متنوع و کافی و... از ویژگی‌ها و نقاط قوت و شارژدهی پایین باتری از نقاط ضعف آن است؛ چرا که این لپ‌تاپ ارزان قیمت به باتری شش سلولی با قابلیت کارکرد مداوم ۴ ساعت مجهز است در صورتی که شرایط کاربری سخت باشد مدت شارژدهی باتری لپ‌تاپ به ۵/۱ ساعت کاهش می‌یابد.
لپ‌تاپ ۴/۲ کیلوگرمی HP که ابعاد آن ۳۷۶ × ۲۴/۴ × ۳/۶۳ میلی‌متر است با قیمتی در حدود یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.