فروش بیش از 17 میلیارد دلاری ساعت هوشمند اپل
دنیای‌اقتصاد- ساعت‌های هوشمند همچنان به‌عنوان پدیده‌های نوظهور بازار محصولات دیجیتال شخصی طرفداران زیادی داشته و بازار داغی دارند.
در حالی که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده به دنبال عرضه ساعت هوشمند خودشان به این بازار هستند، هنوز بسیاری از فعالان بازار منتظر ورود ساعت هوشمند اپل هستند. در حالی که بعضی از این دستگاه‌ها مانند نسل اولGalaxy Gear سامسونگ چندان راضی‌کننده نبودند و در مقابل بعضی دیگر مانند Toq کوالکوام و نسل جدید Pebble توجه خریداران را به خودشان جلب کردند، هنوز چشم بسیاری به iWach اپل است.
یکی از تحلیلگران بازار ساعت‌های هوشمند به نام «کیتی هوبرتی» معتقد است ساعت هوشمند iWatch اپل در یک سال اول عرضه خودش به بازار فروشی در حدود ۵/۱۷ میلیارد دلار خواهد داشت. هرچند هنوز هیچ اخبار دقیقی درباره زمان عرضه این ساعت هوشمند از طرف اپل اعلام نشده است، اما احتمال می‌رود ساعت هوشمند اپل در اواخر سال‌جاری میلادی به بازار عرضه شود.
این در حالی است که شایعاتی در بازار وجود دارد که نشان می‌دهد iWatch اپل حدود ۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت که با قیمت احتمالی نسل دوم Galaxy Gear سامسونگ که قرار است تا ماه سپتامبر آینده روانه بازار شود، یکسان است. شاید این موضوع یک اتفاق باشد، اما باید تا زمان عرضه رسمی این دو محصول به بازار منتظر ماند تا میزان موفقیت و استقبال خریداران از این محصولات در بازار را به خوبی
بررسی کرد.