آیا دو لغت خلاقیت و نوآوری دارای معنای یکسانی است؟ آیا این دو مواهب الهی‌اند که فقط افراد خاصی دارای آن هستند؟ آیا خلاقیت و نوآوری فرآیندی فردی است و معنایی در سازمان ندارد؟ آیا می‌دانید که خلاقیت و نوآوری امروزه به عنوان اصلی‌ترین کلید موفقیت کسب‌و‌کارها است؟
آیا می‌دانید تنها با ایجاد فضای مناسب می‌توان از این دو ابزار قدرتمند به طور سیستماتیک در سازمان استفاده و جهشی باورنکردنی را به سوی موفقیت تجربه کرد؟ در کارگاه آموزشی خلاقیت و نوآوری با استفاده از روش‌های نوین آموزش از قبیل فیلم‌های واقعی، بازی و حل مثال‌های عملی بر آنیم تا کاربردی متفاوت را از آنچه در تصور است به کارآموزان بیاموزیم و آنها را با مسیری متفاوت برای دستیابی به اهداف آشنا سازیم. اهم مواردی که در کارگاه آموزشی مذکور مطرح می‌شود به شرح زیر است:
تعاریف و موانع خلاقیت و نوآوری فردی و سازمانی، چگونگی ایجاد فضا و رفتارهای خلاق و نوآور در سازمان، پروسه پیاده‌سازی و اندازه‌گیری نوآوری سیستماتیک در سازمان، دلایل عدم‌موفقیت کمیته‌ها و تیم‌های کاری در حل مشکلات و ارائه راهکارهای لازمه، استفاده بهینه از توانایی‌های شخصی، استفاده بهینه از توانایی‌های اشخاص در کار تیمی، تحقق اهداف و افزایش بهره‌وری سازمان ازطریق خلاقیت و نوآوری.
مدرس: کامران فرنیان
مدیرعامل شرکت صبا سرویس نماینده kone فنلاند در ایران
تاریخ: ۱۱/۷/۹۲
علاقمندان برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۷۷۶۲۴۳۰ و ۸۷۷۶۲۴۳۲ روزنامه «دنیای اقتصاد» تماس حاصل کنید.