گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک ملت کلنگ یک مجتمع آموزشی و یک خوابگاه دانشجویی را با حضور استاندار سمنان در شهرستان سرخه به زمین زد.

به گزارش روابط عمومی‌ بانک ملت، در این مراسم که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ‌با حضور مدیرعامل، رئیس هیات‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و همچنین استاندار سمنان، امام جمعه و فرماندار سرخه و جمعی از مدیران ادارات کل این شهرستان و نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، کلنگ یک مجتمع آموزشی دخترانه از پیش دبستان تا هنرستان و نیز خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه به زمین زده شد. علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با بیان این نکته که همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: اگر امروز به راحتی به زندگی و فعالیت می‌پردازیم، به یمن رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است. وی سال ۹۴ را سال خوبی برای بانک ملت خواند و افزود: همه مسوولان عملکرد این بانک را مورد تحسین قرار داده‌اند. مدیرعامل بانک ملت، همه این موفقیت‌ها را حاصل تلاش و درایت تک‌تک کارکنان این بانک خواند. وی تاکید کرد: بانک ملت در کنار اجرای پروژه‌های بزرگ، مسوولیت‌های اجتماعی خود را نیز فراموش نکرده و همواره در این زمینه پیشتاز بوده است که از جمله آنها می‌توان به احداث ۶۳ مدرسه در مناطق محروم کشور اشاره کرد که این کارها در سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت. مدیرعامل بانک ملت به انعقاد تفاهمنامه با وزیر بهداشت برای احداث دو خوابگاه دانشجویی یکی در سرخه و دیگری در یک شهر دیگر اشاره کرد و گفت: ۱۳ خانه بهداشت هم در نقاط محروم کشور احداث خواهد شد. رستگار اعلام کرد: مجتمع آموزشی دخترانه سرخه با اعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال از سوی بانک ملت ساخته خواهد شد، این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با زیربنایی به مساحت ۸ هزار مترمربع و با امکانات کامل احداث خواهد شد.

رستگار افزود: این پروژه از بزرگ‌ترین پروژه‌های آموزشی کشور و جزو چهار پروژه آموزشی بزرگ کشور است و در جشنواره مدارس ایرانی، به‌عنوان پروژه ممتاز و برتر آموزشی معرفی شده است. وی افزود: در این مجتمع آموزشی، از دوره پیش دبستان تا دوره دبیرستان پیش‌بینی شده است و در سطح کشور بی‌نظیر خواهد بود. رستگار اضافه کرد: بانک ملت در پی ساخت مدارس مدرنی است که در کشور زبانزد باشد. وی همچنین درباره خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی اظهار داشت: این خوابگاه گرچه در شهرستان سرخه احداث خواهد شد، اما متعلق به همه فرزندان این مرز و بوم در سراسر ایران است و بودجه‌ای بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته است.