گروه بنگاه‌ها: امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و سرمایه شعب خارج از کشور بانک سپه در حال تکمیل شدن بوده و به‌زودی وارد فاز عملیاتی خواهند شد. محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه با اعلام این مطلب گفت: بانک سپه اعتبار و جایگاه ویژه‌ای در عرصه‌ بانکداری بین‌المللی دارد؛ به همین خاطر ما برای استفاده از ظرفیت‌های این بانک در راستای کمک به بهبود شرایط اقتصادی کشور، در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را برای آغاز به کار شعب خارجی خود انجام داده‌ایم.

رئیس هیات‌مدیره بانک سپه با بیان اینکه نیروهای فعلی بخشی از تاریخ ۹۲ ساله بانک هستند، خاطرنشان کرد: در این مقطع تاریخ ساز باید برای بهبود وضعیت بانک سپه تلاش مضاعف کنیم تا آیندگان از ما به نیکی یاد کنند. چقازردی روسای شعب را در جزو مهم‌ترین لایه‌های مدیریتی بانک دانست و گفت: رئیس شعبه یکی از رده‌های مهم مدیریتی است به همین خاطر آنها باید درک و تحلیل صحیحی از موقعیت و برنامه‌های بانک داشته باشند تا بتوانند با استفاده از نیروی انسانی مجرب و با انگیزه برنامه‌های ابلاغی را عملیاتی کنند. وی به ورود بانک سپه به جمع بانک‌های با بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد ریال منابع در پایان سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: این موفقیت با تلاش مضاعف و همت همکاران حاصل شد.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه ترکیب سپرده‌های بانک، از نظر هزینه و ماندگاری مهم است، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم در سال‌جاری سهم منابع ارزان قیمت را در کل سپرده‌ها افزایش دهیم. رئیس هیات‌مدیره بانک سپه ضمن تاکید بر ضرورت تسریع و تسهیل در اتمام پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات، یاد آور شد: بانک سپه با توجه به نقش حوزه فناوری اطلاعات در تغییر و تحول و سرعت انجام عملیات بانکی، برای استفاده از ظرفیت‌های این حوزه - در سال گذشته و سال جاری- محصولات و خدمات بانکی مطلوبی را به بازار پولی کشور عرضه کرده است. همچنین همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید و سفر وزیر دادگستری به استان کرمان و شهر سیرجان، مدیرعامل بانک سپه نیز از مجموعه گل‌گهر بازدید کرد. در این بازدید محمد کاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه به همراه دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری امید، جلالی نظری مشاور مدیرعامل و رئیس اداره‌کل روابط عمومی، ایرانمنش رئیس اداره‌کل پشتیبانی و خدمات و امیری مدیر شعب منطقه کرمان از پروژه‌های مختلف صنعتی و معدنی در شرکت‌های گل‌گهر، جهان فولاد و گهر زمین بازدید کردند.