گروه بازار پول- بانک پاسارگاد با ۵/۱ میلیون نفر سهامدار، به عنوان مردمی‌ترین بانک در کشور شناخته شده‌است. به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک، در مراسم دیدار با گروهی از مشتریان این بانک ضمن بیان این مطلب گفت: بانک پاسارگاد با ۵/۱ میلیون نفر سهامدار، مردمی‌ترین بانک کشور

است.

ترکیب سهامداری بانک پاسارگاد متشکل است از پزشکان متخصص و توانای کشور، فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌‌ها، کارکنان شاغل و بازنشسته صنعت بانکداری کشور، گروهی از انبوه‌سازان، صاحبان صنایع و هم‌میهنان عزیزی که در پذیره‌نویسی سهام بانک جزو سهامداران این بانک شده‌اند.

جامعه موسسان این بانک مشتمل از ۳ مجموعه افراد فعال در زمینه‌های مختلف است که پشتوانه‌های «اجتماعی»، «فنی» و «مالی» بانک پاسارگاد را تشکیل می‌‌دهند. وی ادامه داد: از این‌رو، بانک پاسارگاد بانکی کاملا مردمی است و به هیچ گروه خاصی وابسته نیست. از ابتدای تاسیس این بانک، چند شرط اساسی را با موسسان خود درمیان گذاشت. این شروط عبارتند از: در بانک پاسارگاد باید قوانین بانکداری و قانون عملیات بانکداری بدون ربا به دقت اجرا شود، بانک پاسارگاد یک بانک صنفی برای هیچ شخص یا گروهی نخواهدبود و بانک پاسارگاد یک بانک ملی و برای تمام مردم ایران است. مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد خاطرنشان کرد: در راستای همین شروط، بانک پاسارگاد تمام توان و هم خود را جهت جلب رضایت مشتریان خود به‌کار برده‌است.

انواع خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی، انواع خدمات بانکداری الکترونیک ارائه شده‌ در بانک پاسارگاد از قبیل اینترنت‌بانک، ایمیل بانک، اس‌ام‌اس بانک، تلفنبانک، موبایل‌بانک، پرداخت قبوض و خدمات کارت‌های الکترونیکی مانند کارت سفر، کارت اعتباری، کارت نقدی، کارت هدیه، کارت دانش‌آموز، کارت خانواده، کارت سلامت، کارت ورزش، بن کارت و کارت‌های مشترک گواه این مطلب است.

رفیعی تصریح کرد: همچنین سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد به هزینه این بانک مشمول بیمه حوادث، بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی، تخفیف بیمه بدنه اتومبیل و بیمه هزینه‌های بیمارستانی و بیمه جراحی‌های سنگین شده‌اند.

مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در پایان اظهار امیدواری کرد: بانک پاسارگاد روند رو به رشد خود را همچنان طی خواهد کرد و با لطف خداوند و پشتوانه عظیم مردمی چون گذشته، قله‌های رفیع صنعت بانکداری را خواهد پیمود.