گروه بازار پول- غرفه بانک اقتصادنوین با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی درباره امور مالی، مورد استقبال بازدیدکنندگان چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین علاوه بر این بانک، نمایندگان شرکت تامین سرمایه و شرکت‌های وابسته به آن از جمله شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین و شرکت نرم‌افزاری رایان افزا نیز در این نمایشگاه حضور داشتند و جزئیات خدمات هلدینگ اقتصادنوین را به اطلاع مراجعه‌کنندگان رسانند.

در حاشیه مراسم افتتاحیه دکتر سید شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در غرفه بانک اقتصادنوین از آخرین وضعیت این بانک مطلع شد.

حضور پررنگ بانک اقتصادنوین در این همایش در همه ابعاد ملموس بود، به طوری که مدیرعامل این بانک به عنوان تنها مدیر ارشد نظام بانکی در مراسم افتتاحیه این همایش حضور داشت.

در پایان برگزاری چهارمین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و خصوصی‌سازی غرفه بانک اقتصادنوین به عنوان غرفه برتر معرفی و مورد قدردانی قرار گرفت.

چهارمین نمایشگاه بانک، بورس، بیمه و خصوصی‌سازی طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.