گروه بازار پول - همایش بررسی‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال 1393 با حضور، کارشناسان و تحلیلگران ارشد حوزه مالی و سرمایه‌گذاری از سوی «دنیای اقتصاد» برگزار می‌شود.
در این همایش، کارشناسان سرمایه‌گذاری پیرامون بازارهای «مسکن و ساختمان»، «ارز و طلا» و «پول و سرمایه (بورس)» در سه پنل اختصاصی، استراتژی و عوامل تاثیرگذار بازارها در سال آینده را به تصویر کشیده و چشم‌اندازی از روند آتی آن ارائه می‌دهند. اولین پنل با عنوان «سرمایه‌گذاری در بازارهای با درآمد ثابت و پروژه‌ها» با سخنرانی، دکتر حسین عبده تبریزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی، دکتر طهماسب مظاهری، رئیس‌کل سابق بانک مرکزی و دکتر ابراهیم ابراهیمی، مدیر مشاوره شرکت سرمایه‌گذاری نیکی گستر برگزار می‌شود.
«سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه» دومین پنلی است که با سخنرانی دکتر علی رحمانی، دبیرکل کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار، روح‌الله میرصانعی، مدیرعامل شرکت نیکی‌گستر، امیررضاحسنی عضو اصلی کمیسیون اقتصادی و بازرگانی دفتر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به بررسی چالش‌های سرمایه‌گذاری در سال بعد می‌پردازد. سومین پنل نیز با عنوان « ارز، طلا و مسکن، وسیله پس‌انداز؟» و با سخنرانی‌هادی کوزه چی، مشاور سرمایه‌گذاری، سید کمال سید علی، معاون ارزی سابق بانک مرکزی و محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور برگزار می‌شود. همچنین پیش از آغاز این مراسم دکتر صالح‌آبادی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار، نکاتی را پیرامون این مباحث طرح خواهند کرد. این همایش‌ها در تاریخ ۷ اسفندماه در اتاق بازرگانی اصفهان و در تاریخ ۱۰ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود. جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۲۰۶۷۱۰ تماس حاصل فرمایید.