گروه بنگاه‌ها: طرح گنجینه سپهر بانک صادرات ایران در پنجمین جشنواره ملی بهره‌وری لوح سپاس دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، پنجمین جشنواره ملی بهره‌وری با حضور مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران عالی بانک‌ها، بیمه‌ها، موسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های تولیدی و صنایع نمونه و جمعی از کارشناسان و صاحب‌نظران عرصه تولید کشور برگزار شد.

بر اساس نظر و رای هیات داوران جشنواره، طرح گنجینه سپهر این بانک به‌عنوان طرح برتر معرفی و لوح سپاس این جشنواره به بانک صادرات ایران اهدا شد.

براساس این گزارش طرح‌های گنجینه سپهر، مدیریت دانش و سامانه تحلیل و نظارت خوشه‌بندی مشتریان این بانک مورد ارزیابی کارشناسان و هیات داوران جشنواره قرار گرفت که درنهایت طرح گنجینه سپهر رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

این جشنواره با هدف معرفی خدمات و محصولات برتر شرکت‌ها و موسسات در عرصه تولید خدمات و کالا در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بنابراین گزارش سپرده گنجینه سپهر، سپرده‌ای است که مشتریان با دریافت نرخ سود سپرده بلندمدت می‌توانند به‌صورت فقره‌ای سپرده‌گذاری کرده و در صورت نیاز از حساب خود به هر میزان برداشت کنند و این سرمایه‌گذاری می‌تواند به‌صورت یکجا یا اقساطی برای مشتریان صورت پذیرد و مدت آن از یک تا پنج سال و مطابق نرخ سود سپرده‌های متناظر در بانک در هر دوره تعیین می‌شود و قابل تمدید است.