گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به پاس فعالیت‌های کارآفرین و نوآور، در کنفرانس سالانه کارآفرینی و نوآوری استراتژیک مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، این کنفرانس توسط موسسه پژوهشی و اطلاع‌رسانی بامداد با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم «یحیی آل‌اسحاق» رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران نشان عالی سازمان کارآفرین و نوآور را به «صادق فرامرزی» مدیرعامل ایران کیش اهدا کرد.

در این مراسم، «قاسمی» مدیرعامل بانک پاسارگاد، «معظمی» معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت، «سرائیان» عضو هیات مدیره شرکت همراه اول و «نورالله‌زاده» سرپرست صندوق مهر امام رضا نیز حضور داشتند. بنا براین گزارش این افتخار در حالی برای ایران کیش رقم خود که این شرکت ۲۷ مهرماه سال جاری نیزدر نخستین همایش تخصصی «بانک‌ها و شرکت‌های فناوری اطلاعات با رویکرد برنامه ششم توسعه» به پاس ارائه خدمات نوین و حمایت از اقدامات دانش‌بنیان مورد تقدیر قرار گرفت.

«صادق فرامرزی» درباره این موفقیت ایران کیش گفت: «نوآوری در برخی از رویه‌ها در ایران کیش از دلایل این جوایز بوده است.» وی اظهار کرد: «بی‌ثباتی‌های مدیریتی طی یک سال و نیم گذشته موجب شد ایران کیش که بورسی و متعهد به تعهدات خود به سهامداران و مشتریان است دچار پاره‌ای از مشکلات شود، اما این شرکت توانسته است طی سه ماه گذشته بر اساس برنامه‌محوری حرکت کند و با تدوین یک برنامه توسعه‌ای، تعهدات یکساله را طی ۶ ماه به اجرا برساند.»