گروه بنگاه‌ها: با رای سهامداران موسسه اعتباری آرمان ایرانیان، نام این موسسه اعتباری به «کاسپین» تغییر یافت.

در مجمع عمومی فوق‌العاده این موسسه اعتباری (به شماره ثبت 483045 نزد اداره ثبت شرکت‌های تهران) که روز سه‌شنبه گذشته برگزار شد، صاحبان بیش از 87 درصد سهام حضور داشتند.

دستور جلسه این مجمع تغییر نام موسسه بود که در نهایت با رای اکثریت و قاطع سهامداران، نام موسسه اعتباری آرمان ایرانیان به موسسه اعتباری «کاسپین» تغییر یافت.

این موسسه در چهارم آذر ماه گذشته در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر‌تجاری تهران به‌طور رسمی به ثبت رسید.

موسسه اعتباری کاسپین (آرمان سابق) که توانسته بود در خردادماه سال جاری مجمع عمومی خود را برگزار کند بعد از طی مراحل قانونی و با اخذ مجوز بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شد.

سرمایه اولیه این موسسه براساس مجوز بانک مرکزی 3 هزار میلیارد ریال است. این موسسه که از تجمیع چند تعاونی اعتباری تشکیل شده است از این پس رسما با نام موسسه کاسپین به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

همچنین در مجمع عمومی علیرضا پایین محلی، ذکریا متحمل، فرید ضیاء الملکی، علی رحمانی و نعمت‌اله اکبری به‌عنوان عضو اصلی هیات‌مدیره و مرتضی عنایتی به‌عنوان عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند که هیات‌مدیره نیز فرید ضیاءالملکی را به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره، علیرضا پایین محلی نایب رئیس هیات‌مدیره و ذکریا متحمل را به‌عنوان مدیرعامل برگزید.