گروه بورس- نسترن فیروز: سهامداران بازار فرابورس اولین روز کاری هفته را در حالی سپری کردند که تمامی نمادها در حالت متعادل به کار خود پایان دادند.

در همین حال در معاملات دیروز نماد معاملاتی «کمرجان» تنها نماد مثبت بازار فرابورس بود که رشد ۸۲/۲‌درصدی قیمت را تجربه کرد. این در حالی است که لیزینگ ایرانیان ۴۹/۱‌درصد و بیمه دی با ۲۹/۱‌ افت قیمت مواجه شدند. از سوی دیگر لیزینگ ایرانیان با حجم معاملاتی ۳۹۴‌هزار و ۴۳۸سهم به ارزش ۶۵۰میلیون ریال دست یافت.
همچنین بیمه دی با ارزش معاملاتی 720میلیون ریال توانست 304هزار سهم از حجم بازار را از آن خود کند. این در حالی است که مرجان کار با حجم معاملاتی یک‌هزار سهم و ارزش معاملاتی 3‌میلیون ریال به قیمت 3هزار و 650ریال معامله شد.
در پایان یادآور می‌شود که حجم کل بازار OTC روز گذشته به ۶۹۹هزار و ۴۳۸سهم و ارزش کل معاملات به یک‌میلیارد و ۳۷۲میلیون ریال رسید.
افت حجم معاملات
همچنین در پایان هفته گذشته حجم کل معاملات به ۶‌میلیون سهم رسید که این تعداد نسبت به هفته ماقبل ۸میلیون سهم افت داشته است. از سوی دیگر در پایان هفته گذشته ارزش کل معاملات به ۲۵میلیارد و ۳۵۶میلیون ریال رسید و یک‌هزار و ۹۸۸سهم طی هفته گذشته معامله شد.