همدان

در هفته منتهی به ۸شهریور ماه تعداد یک‌میلیون و ۲۶۰هزار و ۶۱۵سهم به ارزش ۲میلیارد و ۸۹۸میلیون و ۷۶۴هزار و ۲۷۷ریال مبادله شد که ۲۸درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۷۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین در این هفته سرمایه‌گذاری بهمن، نفت پارس و سرمایه‌گذاری شاهد بیشترین ارزش معاملات و گلتاش و بانک پارسیان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند. کرج

هفته گذشته در تالار معاملات کرج تعداد ۴۲میلیون سهم به ارزش ۹۴میلیارد و ۶۰۸میلیون ریال دادوستد شد که ۳۷درصد ارزش دادوستد مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این مدت سرمایه‌گذاری بوعلی بیشترین حجم خرید و فروش را در بورس کرج داشت.

اصفهان

هفته گذشته سرمایه‌گذاری بانک‌ملی با ۳۷۶خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این مدت دوهزار و ۲۸۲خریدار اصفهانی اقدام به دادوستد سهام ۱۴۲شرکت کردند. خریداران تعداد ۱۹میلیون و ۸۹هزار و ۱۰۴سهم به ارزش ۲/۶۳میلیارد ریال را در بورس اصفهان خرید و فروش کردند. سهم اصفهان در کل بورس ۴/۹درصد و سهم خرید در مبادلات اصفهان ۱/۴۸درصد بود.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان‌وبلوچستان تعداد یک‌میلیون و ۵۳۹هزار و ۸۰۶سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۸۶۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۴۷درصد ارزش دادوستد این هفته به خرید و ۵۳درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

ساری

هفته گذشته در تالار ساری تعداد ۶۳میلیون و ۶۶۵هزار و ۶۳۳سهم به مبلغ بیش از ۷۳میلیارد و ۳۱۷میلیون ریال مبادله شد. در این هفته چهار شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری سرمایه‌گذاری توس‌گستر، ملی سرب و روی ایران،‌ تراکتورسازی ایران، صندوق بازنشستگی و داروسازی جابر بودند. از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۹۳درصد مربوط به خرید و حدود ۷درصد مربوط به فروش سهام بود.

رشت

در دادوستد هفتگی بورس گیلان تعداد پنج‌میلیون و ۹۰۰هزار و ۳۰سهم به ارزش ۷/۱۶میلیارد ریال مبادله شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید سهام بود. فرآورده‌های معدنی ایران، چادرملو و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات در این هفته بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲میلیون و ۵۵۵هزار سهم به ارزش ۶میلیارد و ۵۴۷میلیون ریال از سهام ۶۸شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۰درصد مربوط به فروش و ۶۰درصد مربوط به خرید سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز چرخشگر و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۵۵۷هزار و ۱۵۵سهم (متعلق به ۸۳شرکت) به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۹۶۴میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۴۴درصد افزایش داشت. بیشترین تعداد خریدار را شرکت‌های تراکتورسازی ایران، صنایع آذر‌آب و ساختمان اصفهان داشت.

کرمانشاه

هفته گذشته بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۴۵۵هزار سهم و حق‌تقدم، به ارزش ۱۴۴۶میلیون ریال بود که نسبت به هفته قبل به لحاظ حجم ۹۸درصد و از لحاظ ارزش ۹۰درصد رشد داشت. سهام معامله شده در این هفته متعلق به ۳۷شرکت از شرکت‌های پذیرفته شده در بورس بود.