گروه بنگاه‌ها- شرکت مارگارین در عملکرد ۳ ماهه تنها موفق به پوشش ۱۰ درصدی بودجه خود از سود ۱۰۸۴ ریالی شده است. این شرکت علت پوشش پایین سود را افزایش رقابت در بازار و افزایش تخفیفات و فروش محصولات با حاشیه سود پایین عنوان کرده است. شرکت مارگارین اعلام کرد: به دلایل حذف تخفیفات از اردیبهشت ماه و احتمال افزایش نرخ فروش و تغییر مالکیت سهامدار عمده و بهبود پخش محصولات شرکت فعلا اقدام به تعدیل منفی بودجه خود نمی‌کند، اما در صورت عدم افزایش نرخ محصولات شرکت، بودجه بعدی با تعدیل منفی همراه خواهد شد.

همچنین «وبشهر» به عنوان سهامدار عمده جدید قصد پیشنهاد سود تقسیمی ۱۶۰ تومانی را در مجمع آینده دارد. با توجه به در پیش بودن مجمع عمومی شرکت در ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳، مدیریت شرکت کاملا در اختیار شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی‌عام) قرار خواهد گرفت و سیاست‌گذاری‌های جدید توسط مدیریت جدید اعمال خواهد شد.

در این زمینه شرکت در سنوات قبل اعلام کرده است که به دلیل جابه‌جایی، زمین کارخانه را به فروش خواهد رسانید؛ در حالی که سهامدار جدید چنین تصمیمی ندارد. از سوی دیگر تا اردیبهشت ماه ۱۳۹۳، کار پخش محصولات شرکت با شرکت طلوع پخش آفتاب (سهامی خاص) زیرمجموعه شرکت صافولا بهشهر بوده است و از این پس کار پخش محصولات توسط شرکت به‌پخش (از زیرمجموعه‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر) انجام خواهد شد.