گروه بورس - شرکت گروه بهمن پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹اسفندماه ۸۸ را با سرمایه سه هزارو ۵۲۰میلیارد ریال مبلغ ۳۵۸ریال خالص اعلام کرد. این پیش‌بینی برای اولین‌بار اعلام شده است. به گزارش بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد سال ۸۸ شرکت در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب از ۳۰درصد افزایش در فروش، ۳۲درصد افزایش در بهای تمام شده کالای فروش رفته، ۷درصد افزایش در سود عملیاتی و یک درصد افزایش در سود پس از کسر مالیات برخوردار است.

شرکت دلایل تغییر در این پیش‌بینی را افزایش حجم فروش و ارائه محصول جدید، افزایش بهای تمام شده به دلیل افزایش نرخ برابری ارز و هزینه‌های موارد داخلی، افزایش هزینه‌های اداری و تشکیلاتی به دلیل افزایش هزینه دستمزد و اداری و توزیع و فروش، افزایش هزینه‌های مالی به دلیل افزایش تسهیلات برآورد شده و کاهش خالص درآمد(هزینه) متفرقه به دلیل کاهش سود اوراق مشارکت و سپرده‌ها اعلام کرده است.

گروه بهمن پیش‌بینی درآمد هر سهم سال ۸۷ را با سرمایه سه هزارو ۲۰۰میلیارد ریال در تاریخ ۲۷اسفندماه ۸۶ مبلغ ۳۸۵ریال و با سرمایه سه هزارو ۵۲۰میلیارد ریال در تاریخ‌های ۵تیرماه، ۳۱تیرماه، ۲۹آبان‌ماه ۸۷ و ۱۵فروردین‌ماه ۸۸ مبلغ ۳۵۵ریال اعلام کرده بود.