فارس- مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع فولاد مبارکه گفت: با تغییر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، اولین شرط‌ پذیرش در بورس مالزی اخذ و فولاد مبارکه امسال در این بورس پذیرش خواهد شد. امیر حسین نادری ابراز داشت: از برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه حضور در بورس‌های بین‌المللی از جمله بورس مالزی است که هفته پیش جلسه‌ای با سازمان بورس در این رابطه برگزار شد.

وی ادامه داد: ‌موضوع پذیرش و عرضه سهام شرکت‌ها در بورس دو مقوله جدا از هم است که با توجه به تغییر حسابرس و بازرس قانونی شرکت اولین شرط پذیرش فولاد مبارکه در بورس مالزی احراز شد.

بر اساس تصمیم مجمع سالانه در روز یکشنبه گذشته موسسه حسابرسی شد و همکاران به عنوان بازرس و حسابرس قانونی شرکت جایگزین سازمان حسابرسی (که دولتی است) شد.

مدیر سرمایه‌گذاری و امور مجامع فولاد مبارکه ابراز داشت: با توجه به میانگین نسبت قیمت به درآمد (P/E) در بورس مالزی که حدود ۳۰ مرتبه است، قیمت هر سهم فولاد در صورت عرضه حداقل یک دلار خواهد بود. نادری با اشاره به ارزش روز ۳‌هزار و ۷۰۰میلیارد تومانی فولاد مبارکه اظهار داشت: هم‌اکنون ۷‌هزار نفر در مجتمع فولاد فعالیت دارند که با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام خواهد شد ۱۰‌هزار شغل جدید افزوده خواهد شد. وی در خاتمه گفت: به ازای هر ۲۰میلیون تومان یک شغل جدید در فولاد مبارکه ایجاد می‌شود.