200میلیون بردار بریم عباس‌آباد
بازار نامه- اگر 200میلیون تومان پول دارید و قصد خرید خودرو هم دارید سری به نمایشگاه‌های بالای شهر بزنید.

ما این هفته به جای شما سری به این فروشگاه‌های اتومبیل‌های لوکس زدیم. اگر بخواهید همه این ۲۰۰میلیون تومان را برای خرید یک خودرو هزینه کنید انتخابی بهتر از بنز نخواهید داشت. هرچند چند صباحی است که محصولات لوکس لکسوس نیز وارد ایران شده‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت و از طریق نمایندگی‌های مجاز اقدام به خرید کنید. لکسوس برندی زیرمجموعه کمپانی نام‌آشنای تویوتا است و کلا اتومبیل‌های لوکس تولید می‌کند. اتومبیل‌هایی که زیر پای رانندگان حرفه‌ای و ستاره‌های هالیوود حرکت می‌کند.
برای خرید بنز چانه نزنید
پیشنهاد نخست‌ ما به شما خودروی مرسدس بنز اس‌ال‌ ۳۵۰ است. برای خرید این خودرو دست کم باید ۱۹۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان پرداخت کنید. یک راست به نمایندگی مرسدس بنز در ایران مراجعه می‌کنید پول را می‌پردازید و اینجا است که می‌توانید مطمئن باشید «ته» ماشین را در ایران سوار شده‌اید. البته اگر عیال‌وار هستید این خودرو به کارتان نمی‌آید. چراکه این خودروی اسپرت، دو نفره است. در این هوای بهاری رانندگی با آن در شرایطی که سقف را هم به داخل صندوق عقب رانده‌اید لطفی دوچندان دارد. البته اگر به میزان پولی که برای خرید این خودرو داده‌اید فکر نکنید!
این خودرو از یک موتور 3500 سی‌سی شش سیلندر استفاده می‌کند. این موتور 315 اسب بخار قدرت را در 6500 دور در دقیقه تولید می‌کند. گیربکس سنکرون آن شش دنده جلو دارد و اگر در تعویض دنده‌ها مهارت داشته باشید در کمتر از 4 ثانیه شما را از سکون کامل به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. براساس اعلام مجله تاپ‌گیر که از نشریات معتبر صنعت خودروی جهان است،‌ مصرف سوخت این اتومبیل 3/14 لیتر در شهر است.
سیستم کنترل سرعت این خودرو یکی از ویژگی‌های آن است که کمک فراوانی به شما می‌کند تا جریمه نشوید! می‌توانید در بزرگراه‌‌های بیرون شهر سرعت را روی ۱۲۰ کیلومتر قفل کنید و بقیه کارها را به سیستم هوشمند بسپارید. توصیه اینکه اگر واقعا قصد خرید دارید به سراغ نمایشگاه‌دارها بروید چون ما که خاطره خوبی از سوال، جواب خشک و خالی نداریم. یک نکته دیگر اینکه در هنگام خرید چانه‌زنی را فراموش کنید. اس ال سوارها اهل چانه‌زنی نیستند!
لکسوس دیگر فقط پوستر نیست
لکسوس برندی ناآشنا در ایران است. تا بوده نام آن را در مجلات اتومبیل خوانده‌ایم و عکس آن را به دیوار اتاق چسبانده‌ایم. اما حالا دیگر امکان لکسوس‌سواری در ایران فراهم شده است. اگر می‌خواهید یک اتومبیل سوپرلوکس سوار شوید لکسوس یک پیشنهاد فوق‌العاده است. اصلا لکسوس یک اتومبیل ویژه برای مدیرعامل‌ها، کارخانه‌دارها و برج‌سازها و خلاصه آدم‌های مهم است.
دلیل خاصی نداریم، اما از جلو که نگاهش می‌کنی اینجوری به نظر می‌رسد. شاید قیمت 159میلیون و 500هزار تومانی لکسوس ال اس است که به آدم القا می‌کند حتما آدم‌های مهم باید سوار آن شوند.
لکسوس ال‌اس یک سدان شهری با حجم موتور ۴هزار و ۶۰۰ سی‌سی است که در ۸ سیلندر خورجینی تقسیم شده است.
این انجین نیرومند توانی برابر 380 اسب بخار را در 6400 دور در دقیقه تولید می‌کند، مصرف بنزین آن 9/14 لیتر در 100 کیلومتر شهری است که البته به نسبت تعداد سیلندرهای آن چندان زیاد نیست. طول 5متری از این خودرو یک خودروی لوکساری تمام عیار ساخته است. البته فکر کارت سوخت را پس از خرید این خودرو از سر بیرون کنید و آماده باشید که باک 84 لیتری آن را با بنزین 400 تومانی پر کنید.
یکی از جالب‌ترین مزیت‌های این خودرو سیستم کنترل پایداری آن است که به نسبت افزایش سرعت و در سر پیچ‌ها وارد عمل شده و امکان یک رانندگی امن را برای شما فراهم می‌کند. اگر دست از دل شستید و لکسوس ال اس خریدید از طرف ما هم یک بوق با آن بزنید.