گواهینامه بین‌‌المللی مدیریت زیست‌محیطی کویرتایر تمدید شد

کویرتایر طی ممیزی انجام گرفته از سوی شرکت DNV نروژ که از معتبرترین شرکت‌های گواهی‌دهنده در زمینه سیستم‌های مدیریتی در ایران می‌باشد موفق به تمدید گواهینامه استقرار مدیریت زیست‌محیطی برای یک‌سال دیگر شد. رییس واحد ایمنی، بهداشت و آتش‌نشانی کویرتایر گفت: به این ترتیب پس از استقرار اولیه سیستم مدیریت زیست‌محیطی در سال ۱۳۸۱ در کویرتایر، برای چهارمین سال متوالی این شرکت توانست گواهینامه استقرار سیستم مدیریت زیست‌محیطی را دریافت و تمدید کند.

وی افزود: ممیزین شرکت DNV که طی دو روز قسمت‌های مختلف کارخانه را مورد ممیزی قرار دادند، طی گزارش نهایی خود اقدامات گسترده و دیدگاه‌های مدیریتی بسیار خوبی در ارتباط با بهبود مستمر در سیستم مدیریت انرژی خصوصا بهینه‌سازی مصارف انرژی الکتریکی، برنامه‌های زیست‌محیطی و پیگیری‌های موثر واحد محیط‌زیست در رابطه با آن، فضای سبز بالاتر از استانداردها و همچنین ارتباط و تعامل خوب بین سیستم پیشنهاد‌ها و توجه به موضوعات زیست‌محیطی در این سیستم را به عنوان نکات مثبتی ارزیابی کردند که در کنار اقدامات انجام شده از نمود بیشتر و بهتری برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر، مهندس علی‌اکبر اربابی خاطرنشان کرد: استقرار سیستم مدیریت زیست‌محیطی با توجه به گستردگی و تعامل آن با عناصر مختلف طبیعت از جمله آب، هوا و خاک و عملکرد افراد در رابطه با حفاظت از محیط‌زیست در سایه مشارکت و تلاش تمامی همکاران در واحدهای مختلف کارخانه فراهم شده است.

وی گفت: این همت جمعی در راستای تعهد مدیریتی توانسته است فعالیت‌های انجام شده در کویرتایر را با محیط‌زیست سازگار نماید و در کنار تولید محصولاتی با کیفیت و توسعه فعالیت‌های صنعتی با کنترل‌های انجام گرفته براساس سیستم مدیریت زیست‌محیطی از اثرات زیانبار اجتماعی فعالیت‌ها بر محیط‌زیست پیشگیری به عمل آورد.