سایت‌های خبری رجانیوز، جهان‌نیوز، الف (وابسته به احمد توکلی) و آینده نیوز، در یادداشت‌هایی از زیر سوال بردن آمارهای رسمی رشد اقتصادی و اعلام رشد ۱۰ درصدی اقتصاد از سوی رییس‌جمهور انتقاد کردند. رجانیوز در یادداشتی با عنوان «رییس‌جمهور راه را برای زیر سوال بردن آمارهای رسمی باز نکند!» نوشت: رییس‌جمهور در جلسه هیات دولت مطالبی را بیان کرد که راه را برای مخالفان دولت در زمینه زیر سوال بردن آمارهای اقتصادی مراکز رسمی باز می‌کند؛... مشخص است که رییس‌جمهور به طور غیرمستقیم آمارهای بانک مرکزی و وزیر اقتصاد را زیر سوال برده و در مورد آنها گفته است که «می‌ترسند، اعلام کنند رشد اقتصادی ایران بالای ۱۰ درصد بوده است.» الف نیز زیر عنوان «سوء‌استفاده از تاکیدات رهبری با آمارهای غیرمتعارف» نوشت: در حالی که زمان زیادی از توصیه رهبر انقلاب در خصوص «زیرسوال نبردن اطلاعات رسمی قوای سه‌گانه» نمی‌گذرد، آیا این سوءاستفاده از رهنمودهای ایشان نیست که دولت چنین آمارهای غیرمتعارفی را منتشر می‌کند؟ عقل به ما مجوز خراب‌کردن دماسنج‌ها را می‌دهد یا نقل؟ چه ایرادی دارد که ما به توصیه امیرمومنان، حق را بگوییم اگرچه تلخ باشد، بلکه گویندگان حق تلخ را در صدر مشاوران خود بنشانیم و در مقابل از مردم‌ و دولت بخواهیم که برای تغییر این تلخی‌ها لباس جهاد بپوشند؟

همچنین آینده نیوز در یادداشتی با عنوان «جناب احمدی‌نژاد! آمار دولت را بی‌دلیل زیر سوال نبرید» نوشت: با توجه به آنکه بانک مرکزی تنها مرجع اعلام رشد اقتصادی در کشور بوده، مشخص نیست، چرا رییس دولت آمار بانک مرکزی خود را زیر سوال می‌برد و آیا ایشان که از زیر سوال رفتن آمارهای دولتی گلایه می‌کنند، تصور نمی‌کنند حداقل خودشان باید این آمارها را به رسمیت بشناسد؟

سایت جهان نیوز (وابسته به علیرضا زاکانی) هم زیر عنوان «چرا رییس‌جمهور آمار‌های دولت را زیر سوال می‌برد؟» نوشت: محمود احمدی‌نژاد در جلسه هیات دولت نرخ رشد اقتصادی که بانک مرکزی چهار درصد اعلام کرده بود را رد کرده و گفته است که رشد اقتصادی ایران بالای ۱۰ درصد بوده است.

مشخص نیست چرا رییس دولت آمار بانک مرکزی خود را زیر سوال می‌برد و آیا ایشان که از زیر سوال رفتن آمارهای دولتی گلایه می‌کنند، تصور نمی‌کنند حداقل خودشان باید این آمارها را به رسمیت بشناسند؟