جزئیات مرگ پیمان ابدی از زبان دستیارش

نگاه سوم- دستیار اول پیمان ابدی، بدلکار ایرانی که ۱۷ اردیبهشت هنگام فیلمبرداری فوت کرد، به منظور پایان دادن به شایعات درباره فوت این هنرمند، جزئیات این حادثه را تشریح کرد.‌

علیرضا قره‌خانی افزود: من دستیار اول پیمان ابدی و دوست نزدیک او بودم. از دوران کودکی با هم دوست بودیم و ۲۱ سال نیز در آلمان با هم در زمینه بدلکاری فعالیت داشتیم.

وی گفت: پیمان ابدی‌ چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت هنگام فیلمبرداری فیلم چشم‌های نامحسوس، به کارگردانی سید‌محسن موسویان و تهیه کنندگی علی‌اصغر صدیقی فوت کرد. قرار بود در آن روز صحنه پرت شدن یک اتوبوس به دره و انفجار آن ضبط شود. وی ادامه داد: آقای ابدی صحنه پرت شدن اتوبوس را به دقت طراحی کرده بود، حتی تپه‌ای که جلوی دره محل پرتاب بود نیز کاملا برداشته شده و صاف شده بود، قرار بود، آقای ابدی هنگام افتادن اتوبوس به دره از آن بیرون بپرد و ۵ ثانیه بعد هنگام سقوط اتوبوس، اتوبوس در هوا آتش بگیرد. وی گفت: تمام طراحی‌ها به درستی انجام شد و آقای ابدی خیلی راحت آماده کار شد، قرار بود اتوبوس از یک قسمت خاکی وارد دره شود و‌ آقای ابدی قبل از پرتاب شدن اتوبوس از یک طرف آن خودش را به بیرون پرت کند‌، اما درست در همین لحظه یک سنگ در زیر چرخ اتوبوس گیر کرد و اتوبوس درست به طرفی که آقای ابدی خودش را پرتاب کرد، منحرف شد و بعد از پرت شدن آقای ابدی اتوبوس روی او افتاد.