حق مطلب برای رادی ادا نشد

فارس- «بهزاد صدیقی» گفت: «اکبر رادی» نه تنها خود را در نمایشنامه «از پشت شیشه‌ها» در شخصیت «بامداد» بازآفرینی می‌کند، بلکه به شکلی، همزاد نمایشنامه‌نویس درون متن هم است. «بهزاد صدیقی» منتقد تئاتر گفت: این توفیق را داشتم که نمایش «از پشت شیشه‌ها» را در آخرین شب اجرا ببینم چرا که به طور معمول اجراها دaر هفته‌ اول خیلی خوب نیست و از هفته دوم به بعد است که نمایش جا‌افتاده و خوب می‌شود و کارگردان و عوامل تمهیداتی را برای بهتر شدن اثر به کار می‌برند. وی افزود: به‌‌رغم اینکه آخرین شب اجرا را دیدم، به نظرم حق مطلب برای یکی از بهترین آثار «اکبر رادی»، در این نمایش ادا نشد و از سوی کارگردان و عوامل اجرایی تحلیل درستی از متن ارائه نشده بود. بازی‌ها کلیشه‌ای و اغراق‌آمیز بودند، به خصوص بازی دو شخصیت آقا و خانم درخشان، به‌‌رغم اینکه بازیگران کم‌تجربه‌ای هم نبودند بازی‌شان بسیار کلیشه‌ای بود. صدیقی اظهار داشت: اگر «مصطفی عبداللهی» کارگردان این نمایش در انتخاب بازیگران مقداری دقت و حساسیت می‌داشت، کار خیلی بهتر می‌شد و به نظرم انتخاب‌ها در این نمایش خیلی غلط بود، از طراحی صحنه گرفته تا بازیگری همه در حد متوسط و ضعیف بود. این منتقد تئاتر ادامه داد: متاسفانه چیزی که در متن اثر وجود دارد، در اجرا دیده نشد و نمایشنامه‌ای به این قدرت و قوت که جزو آثار اولیه و ارزنده زنده‌یاد «رادی» است، به دلیل تحلیل نادرست و انتخاب‌های نادرست، اجرای خوبی نداشت و زمانی که از دور به اثر نگاه می‌کنیم ، متوجه می‌شویم که همه چیز بسیار سطحی است.