ایلنا نوشت: بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس روز گذشته هنگام ثبت‌نام برای انتخابات مجلس در واکنش به عدم پخش مصاحبه محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه از برنامه ۹۰ گفت: اینکه می‌گویند برنامه نود و فردوسی‌پور به‌صورت سرخود و مستقلا اقدام به مصاحبه با وزیر امور خارجه کرده‌ است حرف درستی نیست.


وی افزود: دلایلی که آورده شده از جمله اینکه این مصاحبه بدون هماهنگی بوده است را قبول ندارم.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سابقه ۳۵ ساله من در صداوسیما این را می‌گوید که بدون هماهنگی با سردبیر و افراد بالا‌تر از آن در سازمان امکان ضبط و گرفتن حتی یک دقیقه مصاحبه وجود ندارد، پس اینکه می‌گویند برنامه نود و فردوسی‌پور به‌صورت سرخود و مستقلا اقدام به مصاحبه با وزیر امور خارجه کرده‌ است، حرف درستی نیست.وی افزود: ماهیت برنامه نود یک برنامه چالشی و پرمخاطب است و بهتر بود مدیران سازمان می‌گذاشتند این برنامه پخش شود و جلوی آن را نمی‌گرفتند. از سوی دیگر سابقه آشنایی من با فردوسی‌پور آنقدر هست که این اطمینان را دارم که وی بدون هماهنگی اقدام به ضبط این مصاحبه نخواهد کرد.

انتقاد رسایی از فردوسی‌پور

از سوی دیگر به گزارش «ایلنا» حمید رسایی، نماینده مجلس در مورد حواشی مربوط به عدم پخش مصاحبه فردوسی‌پور با ظریف در شب یلدا و پخش مستقیم صحبت‌های حداد عادل در تلویزیون گفت: طبیعتا آقای روحانی هم که به‌عنوان نماینده خبرگان ثبت‌نام کرده بار‌ها در شبکه‌های زنده صحبت‌هایش پخش می‌شود، بنابراین منعی برای صحبت کاندیدا‌ها وجود ندارد، اما به نظر من اشکالی هم نداشت که آقای ظریف در برنامه نود صحبت می‌کرد. تعجب من این است که مدت‌ها است پرونده فساد فوتبال در دست ماست، اما برنامه نود حتی یک بار هم برای ما سرفه نکرده است.