قیمت یورو صعودی شد، درهم ثابت ماند

دومینوی کاهش قیمت دلار /عقب نشینی قیمت ها در بازار سکه

کدخبر: ۵۶۴۹۸۸
قیمت دلار و سکه در بازار امروز سه شنبه 15 فروردین 1402 مسیر کاهش را دنبال کرد.
دومینوی کاهش قیمت دلار /عقب نشینی قیمت ها در بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، دومینوی کاهش نرخ ارز و سکه به بازار امروز سه شنبه 15 فروردین 1402 رسید. آن طور که رسانه ها گزارش دادند نرخ دلار امروز در مقایسه با روز گذشته افت محسوسی را ثبت کرد. 

قیمت دلار مبادله‌ای در بازار امروز سه شنبه 15 فروردین 1402 مانند روزهای گذشته در محدوده 40 هزار و 200 تومان معامله شد. دلاراسکناس در مرکز مبادله بیش از 15 روز است که در این محدوده معامله می شود. 

 قیمت یورو صعودی شد 

امروز قیمت یورو اسکناس در مرکز مبادله در مقایسه با  روز قبل تقریبا 150 تومان نوسان افزایشی را ثبت کرد و در محدوده 43 هزار و 777 تومان به فروش رسید. 

نرخ حواله یورو امروز مسیر رشد را دنبال کرد و به 39 هزار و 857 تومان رسید. این قیمت در مقایسه با چند رور قبل نزدیک به 140 تومان بالاتر بود. 

ثبات قیمت درهم مبادله ای

قیمت درهم امارات اسکناس نیز مانند دلار اسکناس در یک محدوده خاص قفل شده است. امروز قیمت درهم در مرکز مبادله ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار نیز در این مرکز مانند روز‌های گذشته 36 هزار و 600 تومان اعلام شد. نرخ  حواله  درهم امارات  نیز امروز مانند روزهای گذشته در محدوده 9 هزار و 966 تومان معامله شد. 

پیشروی قیمت دلار توافقی

امروز سه شنبه 15 فروردین نرخ دلار  توافقی در مقایسه با  روز  قبل نوسان افزایشی را ثبت کرد. قیمت دلار امروز بصورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان بطور میانگین 42 هزار و 687 تومان اعلام شده است.این قیمت نسبت به روز قبل 272 تومان بالاتر بود.

تغییر کانال قیمت یورو توافقی 

در همین سایت قیمت یورو توافقی نسبت به روز قبل با نوسان محدودی  وارد کانال 46 هزار تومان شد.نرخ یورو توافقی امروز در زمان نگارش این گزارش در محدوده 46 هزار و 20  تومان قرار داشت. 

کاهش قیمت درهم توافقی 

قیمت درهم  امارات به صورت توافقی در بازار دیروز 424 پایین آمد و به کانال 12 هزار تومان برگشت. نرخ درهم امروز 12 هزار و 957 توان بود. 

قیمت طلا چقدر شد؟

امروز هر اونس طلا با افت 3 دلاری در محدوده 1981 دلار به فروش رسید. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار در زمان نگارش این گزارش 2 میلیون و 530 هزار و 500 تومان بود. 

کاهش قیمت سکه در بازار رسمی

همچنین  سکه امامی در سایت کانون صرافان امروز در مقایسه با روز قبل ریزش کرد . آنطور که سایت مذکور اعلام کرده  سکه امامی  امروز با  کاهش نزدیک به 1 میلیون و 500 هزار تومانی نسبت به روز  قبل به سطح 30 میلیون و 17 هزار تومان رسید. 

همچنین  قیمت نیم سکه  در صرافی‌های مجاز  مانند سکه امامی عقب نشینی کرد. نرخ نیم سکه امروز کانال 18 میلیون تومان را از دست داد و با کاهش 569هزار تومانی بر روی17 میلیون و 658 هزار تومان قرار گرفت. 

امروز  قیمت ربع سکه  در سایت کانون صرافان ایرانیان کانال 11 میلیون تومان را از دست داد و با10 میلیون و 670 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل 355 هزار تومان پایین رفته بود. 

طبق خبرها قرار بود امروز بازار سکه میزبان یک مهمان باشد. مرکز مبادله دیروز  اعلام کرد از روز ۱۵ فروردین معاملات سکه طلای ربع بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز می شود با این حال تا زمان نگارش این گزارش نرخ ربع سکه در مرکز مبادله کشف نشد. قبل از این نیز مرکز مبادله زمان اعلام قیمت ربع سکه را به تعویق انداخته بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید