«اقتصاد نیوز» از بازار ارز گزارش می‌دهد

افت و خیز دلار در محرم / پیش‌بینی قیمت دلار بعد از عاشورا

کدخبر: ۵۸۸۸۸۲
معامله گران دلار باور دارند که مرز 48 هزار و 600 تا 48 هزار و 800 تومان برای بازار دلار پر اهمیت است و در صورتی که این محدوده حفظ شود دلار می تواند در مرز 49 هزار تومان نوسان کند.
افت و خیز دلار در محرم / پیش‌بینی قیمت دلار بعد از عاشورا

به گزارش اقتصادنیوز، معامله گران دلار در هفته گذشته تصور می کردند همزمان با دهه اول محرم‌ و تعطیلات، سطح تقاضا برای اسکناس آمریکایی در تهران کاهش یابد و دلار آرایش نزولی به خود بگیرد. با این حال  دلار در هفته گذشته کانال 49 هزار تومان را لمس کرد و در معاملات پشت خطی هم همین کانال را حفظ کرد.

پیش بینی قیمت دلار بعد از تعطیلات محرم

بررسی ها نشان می دهد که بازدهی دلار در هفته قبل  کمتر از یک درصد بوده است. از سوی دیگر در معاملات دهه اول تیرماه میانگین حباب درهم در کانال ۵۰۰ تومانی قرار گرفت که یک رکورد کاهشی بود ولی در ادامه میانگین قیمت حباب درهم در یک روند صعودی به کانال ۸۰۰ تومانی رسید.

در شرایط فعلی عده ای از معامله گران می گویند که نوسان صعودی قیمت دلار در هفته قبل کار دست نوسان‌گیران بوده و قیمت دلار امروز دوباره به زیر 48 هزار و 600 تومان می‌رود.

با این حال عده ای دیگر باور دارند که مرز 48 هزار و 600 تا 48 هزار و 800 تومان برای بازار دلار پر اهمیت است و در صورتی که این محدوده حفظ شود دلار می تواند در مرز 49 هزار تومان نوسان کند.

در صورتی که مرز یاد شده از دست برود ممکن است به تدریج به سمت کف کانال 48 هزار تومان برگردد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید