اسرائیل دوباره غزه را بمباران کرد

رژیم صهیونیستی یکی از مواضع مقاومت در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

به گزارش سما، رژیم صهیونیستی یکی از مواضع مبارزان مقاومت در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز شنبه، یک برج دیده‌بانی مبارزان مقاومت در شرق خان یونس را هدف قرار داده است. این رسانه‌ها گزارشی از خسارات به بارآمده در نتیجه این حمله مخابره نکرده‌اند.

موافقت پنتاگون با فروش ۵۰۰ میلیون دلاری تسلیحات به عربستان

بمباران این برج دیده‌بانی در حالی انجام می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز نیز مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در شرق غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد. منابع فلسطینی گزارش دادند که در جریان حملات صبح امروز چند فلسطینی مجروح شده‌اند.

در این حملات یک جنگنده متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک ۲ موشک یکی از برج‌های دیده‌بانی نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه ملکه واقع در شرق غزه را هدف قرار داد.

همچنین برج دیده‌بانی دیگری نیز در حدفاصل مناطق حجر الدیک و الزیتون واقع در شرق غزه هدف حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. علاوه بر این ۲ موضع، یک موضع نظامی دیگر که متعلق به نیروهای مقاومت فلسطین در شرق خانیونس بود نیز هدف حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

علاوه بر این منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی برخی مواضع مقاومت فلسطین در شرق محله الزیتون واقع در شرق شهر غزه را بمباران کرده است.

این در حالی است که اقدامات مقاومتی جوانان فلسطینی و برگزاری تظاهرات اعتراضی از سوی آنان در شرق غزه و مرز میان این باریکه و اراضی اشغالی امروز نیز برای هشتمین روز پیاپی ادامه داشته و فلسطینیان در این منطقه دست به تظاهرات زدند.

جوانان فلسطینی برای چندمین بارِ پیاپی طی امروز یک مجموعه بالن آتش‌زا و بالون حامل مواد منفجره را به سوی اراضی اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین ارسال کردند.

منابع عبری زبان گزارش دادند که بر اثر فرودآمدن بالن‌های آتش‌زای فرستاده‌شده از غزه روی پوشش گیاهی شهرک صهیونیستی «نتیف هعسراه» در اطراف نوار غزه، این اراضی به آتش کشیده شده‌اند.

از سوی دیگر منابع عبری زبان گزارش دادند که فلسطینیان با استفاده از سلاح «۷ تیر» به سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در اطراف نوار غزه حضور داشتند و به سوی تظاهرات کنندگان فلسطینی تیراندازی می‌کردند، تیراندازی نموده‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ده‌ها فلسطینی با استفاده از بمب‌های دستی و نارنجک تلاش کرده‌اند که به سیم‌خاردارهای حایل میان نوار غزه و اراضی اشغالی آسیب وارد کنند.

در جریان تظاهرات امروز فلسطینیان ساکن نوار غزه در مرزهای شرقی این باریکه با اراضی اشغالی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۳ فلسطینی را به ضرب مستقیم گلوله، زخمی کرده‌اند. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به سوی فلسطینیانی که در شرق نوار غزه دست به تظاهرات زده‌اند گلوله گاز اشک‌آور نیز پرتاب کردند و در نتیجه این اقدام نظامیان صهیونیست برخی فلسطینیان حاضر در این تظاهرات دچار حالت خفگی شدند.

گفتنی است این تجمع‌ها و تظاهرات‌ها در شرق نوار غزه در اعتراض به محاصره غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات برگزار می‌شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.