یک مقام روس: آمریکا به دنبال جنگ دیگری در خاورمیانه است

  ولودین با نوشتن از پیام در کانال تلگرامی خود، به داده های وزارت خزانه داری آمریکا اشاره کرد که بر اساس آن کسری بودجه این کشور در ماه مارس (اسفند و فروردین) به ۲۳۶ میلیارد دلار رسیده است.

«نکول در اقتصاد به وضعیتی گفته می شود که براساس آن شخص حقیقی و یا حقوقی نتواند در قبال قراردادی که بسته‌ به تمام یا بخشی از تعهداتش عمل کند».

خبر مرتبط
سفر قریب الوقوع مقام ایرانی به روسیه

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معاون وزیر خارجه ایران ۱۸ آوریل به مسکو سفر خواهد کرد.

براساس گزارش ها، در حال حاضر نزدیک به ۲۸ درصد از بودجه ایالات متحده از طریق بدهی ملی تأمین می شود که بیش از ۳۴ تریلیون دلار را شامل می شود.

این مقام روس همچنین اضافه کرد: «رشد بی رویه بدهی ملی آمریکا» بدان معناست که این کشور هیچ برنامه ای برای بازپرداخت آن ندارد. بنابراین آمریکا از روی عادت مشکلات را با هزینه دیگران حل می کند.

ولودین در پایان خاطرنشان کرد: واشنگتن برای حفظ هژمونی، جنگی را در اوکراین به راه انداخته و با اینکار اقتصاد اتحادیه اروپا را قربانی کرده است. این هم کافی نبود، اکنون آنها دوباره آتش جنگ دیگری را در خاورمیانه شعله ور کرده اند.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

 
  •  

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.