مدارس این شهر فردا تعطیل است

فرماندار زاهدان گفت: براساس تصمیم مدیریت بحران مدارس این شهرستان فردا (چهارشنبه) در تمام مقاطع نوبت صبح به علت بارندگی شدید تعطیل است.

علیرضا شهرکی سه شنبه شب اظهار کرد: این تصمیم از سوی ستاد بحران شهرستان زاهدان در پی بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در صورت تداوم بارندگی برای مدارس نوبت عصر نیز تصمیم گیری خواهد شد.

خبر مرتبط
مدارس این مناطق فردا چهارشنبه غیرحضوری شد

از پنج شهرستان شرقی استان کرمان، فرماندار شهرستان بم هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه اتخاذ نکرده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در استان و تشدید فعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تندباد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
مدیریت بحران آماده‌باش شد/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: باتوجه به رهاسازی آب سدها و آب‌بندان‌ها، لازم است که ساکنان پایین دست از استقرار در مسیل‌ها خودداری کنند. همچنین از توجه به اخبار و شایعات پرهیز کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.