آن‌طور که در سخنرانی انجام شده در خلال این برنامه از سوی هادی محمدخانی از اعضای موسس گروه آرمان اقتصاد و ایمان شاهمیری مدیرعامل اینوستو مطرح شد، هدف اصلی این مجموعه امکان‌پذیر کردن سرمایه‌گذاری برای عموم مردم متناسب با هر سرمایه‌ای، همچنین اولویت‌ها و روحیه ریسک‌پذیری است.

اما فراتر از مشاور سرمایه‌گذاری، باید به این نکته اشاره کرد که اینوستو از پتانسیل خوبی در خلق ارزش در کل فضای سرمایه‌گذاری کشور برخوردار است، به گفته مدیران این استارت‌آپ، کار اینوستو با دید مسوولیت اجتماعی آغاز شده و در کنار برندهایی قرار می‌گیرد که شاید به تنهایی توان جذب سرمایه برای آنها مقدور نباشد. در این سیستم سرمایه‌گذار ضمن مشورت گرفتن از هوش‌ مصنوعی  باید امکان مقایسه پلتفرم‌های متعدد را داشته باشند. به گفته مدیرعامل اینوستو مهم‌ترین مزیت چت هوش مصنوعی این است که تحت‌تاثیر فضای احساسی قرار نمی‌گیرد و از این رو در شرایطی که بتواند به خوبی از دانش انسانی استفاده کند این بستر فراهم می‌شود تا کیفیت مشاوره افزایش یابد.

این شرکت در آغاز کار قرار است فعالیت خود را در حوزه‌های کم‌ریسک نظیر سرمایه‌گذاری در درآمد ثابت، طلا و مسکن آغاز کند و در ادامه به مشاوره در حوزه‌هایی نظیر سهام وارد شود. اینوستو دارای چند فاز مختلف است و همچنان در مسیر توسعه قرار دارد و بر اساس پویایی محیط کسب و کار فعالیت‌‌‌های خود را در آینده تعریف یا بازتعریف می‌‌‌کند.