معارفه مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، در این مراسم از زحمات علی مقدسی‌راد و معارفه علیرضا خوز مدیرعامل جدید شرکت توزیع داروپخش تقدیر شد، این مراسم صبح روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌‌‌ماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس شرکت توزیع داروپخش و با حضور مدیرعامل و معاونان تیپیکو برگزار شد.

دکتر عقیل آرین‌‌‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی علیه‌السلام و آرزوی کسب فیوضات الهی در لیالی قدر، خواستار الگو قرار دادن سیره و سلوک حضرت علی (ع) در رفتار با مردم و زیردستان و انتقاد‌پذیر بودن و صحبت با مردم و پرسنل شدند.

وی افزود: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۳ را با انگیزه و انرژی مضاعف آغاز کرده و با استفاده از سیره حضرت علی علیه‌السلام در حاکمیت و امانتداری، اموال بیت‌المال و مجموعه را به‌خوبی کنترل و حفظ کنیم. باید اموال بیت‌المال را مانند اموال شخصی خود فرض کنیم. چرا که سهامداران سرمایه خود را با اعتماد به مدیران مجموعه تیپیکو در بورس به امانت گذاشته‌اند و پرسنل نیز با اعتماد به مدیران خود با تعهد و انگیزه تلاش می‌کنند.

دکتر آرین‌نژاد تغییر در مدیریت‌ها را تاکتیکی عنوان کرده و گفت از تخصص، دانش و مشاوره آقای مقدسی در هیات‌مدیره کارخانجات داروپخش استفاده خواهیم کرد و در ادامه علیرضا خوز را به عنوان سرپرست جدید شرکت توزیع داروپخش معرفی کرد و افزود: در سال پیش رو که علاوه بر مشکلات نقدینگی، مشکل تورم را نیز خواهیم داشت ان‌شاءالله با درایت و مدیریت هوشمندانه ایشان خواهیم توانست فروش و سود‌آوری خوبی در صنعت دارو به دست آوریم.

مدیرعامل تیپیکو در پایان احکام ریاست هیات‌مدیره کارخانجات داروپخش را به علی مقدسی‌راد و مدیرعاملی شرکت توزیع داروپخش را به علیرضا خوز اهدا کرد.