گروه صنعت و معدن- مدیرعامل کفش‌ملی از تدوین برنامه جامعی برای صادرات کفش و پوتین ایمنی به کشورهای همسایه خبر داد. مهرعلی زیوری در مراسم قرعه کشی نوروزی این شرکت گفت: برای تثبیت مالکیت فروشگاه‌های این مجموعه که سالیان متمادی بلاتکلیف بوده‌اند، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است. وی ادامه داد: با تدبیر هیات مدیره گروه صنعتی ملی و مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره)، مالکیت تعدادی از فروشگاه‌های کفش‌ملی که سالیان متمادی بلاتکلیف بود، تثبیت شد.

وی با اشاره به اینکه سهم مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال واگذاری به گروه صنعتی ملی است، گفت: در سال گذشته تعدادی از این فروشگاه‌ها به مالکیت این گروه صنعتی درآمدند که در حال حاضر در دست مرمت و بازسازی هستند. به گفته زیوری، با توجه به رکود اقتصادی موجود در جهان و وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور، شرکت ملی توانست ضمن به دست آوردن رقم بی‌سابقه فروش ۳۴۸‌میلیارد ریالی، حدود ۹‌درصد از هزینه‌های خود بکاهد.

وی در ادامه به تشریح اهداف شرکت کفش ملی پرداخت و گفت: این شرکت تلاش می‌کند در راستای ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، در شیوه تولید خود بازنگری کند که این تحول در ویترین‌های کفش ملی نیز دیده می‌شود. زیوری، بازسازی فروشگاه‌های پرفروش و تغییرات اساسی در فروشگاه‌های با فروش کم و زیانده و تبدیل آنها به فروشگاه‌های پرفروش را از دیگر اولویت‌ها و اهداف کفش ملی ذکر کرد. مدیرعامل کفش ملی گفت: در سال جاری تلاش می‌شود که اختلافات ملکی را پیگیری کنیم تا این معضل به صورت کلی برطرف شود ضمن اینکه برنامه جامعی برای صادرات کفش و پوتین به کشورهای همسایه تدوین شده است.