در آرزوی باشگاه میلیاردی‌ها!
درحالی‌که فیلم «معراجی‌ها» هم‌اکنون روی اکران سینماها است، خبرهای فروش این فیلم هر روز با اعداد و ارقام متفاوتی اعلام می‌شود و پخش‌کننده معتبر فیلم یک عدد مشخص را برای فروش این فیلم اعلام نمی‌کند.
روز چهارشنبه خبرگزاری فارس، اعلام کرد این فیلم با وجود در اختیار داشتن تعداد محدودی سینما توانست در مدت پنج روز بیش از ۶۰ میلیون تومان فروش کند تا با ۶۲ میلیون تومان برحسب تعداد روزهای نمایش و همچنین سینماهای در اختیار، پیشتاز جدول فروش باشد. در همین روز خبرگزاری مهر هم اعلام کرد: فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی که از بین فیلم‌های روی پرده از همه دیرتر به گردونه رقابت پیوسته ولی درحال حذف رقیبان است در ۴ روز، ۴۸‌میلیون تومان بلیت فروخته است.
سایت خبرآنلاین هم روز هفتم اسفند با علی سرتیپی گفت‌وگویی انجام داد و از وضعیت فروش «معراجی‌ها» از او سوال کرد: علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» می‌گوید: این فیلم اکران موفقی خواهد داشت.
علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم سینمایی «معراجی‌ها» در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره میزان فروش این فیلم سینمایی گفت: «فیلم «معراجی‌ها» در مدت چهارروز و در چهار سالن سینما 70 میلیون تومان فروش داشته است و قرار است با تغییرات جدید از جمله کم شدن 12 دقیقه از فیلم، تغییرات مونتاژی، موسیقی و صدا در 20 سالن سینما در تهران اکران شود و پنج سینمای دیگر به لیست سینماهای تهران اضافه می‌شود و مجموعه 29 سینما در تهران این فیلم را نمایش می‌دهند.»
این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به این پرسش که آیا «معراجی» رکورد «اخراجی‌ها» را خواهد زد یا خیر؟ گفت: در این مدت کم، فیلم فروش خوبی داشته و در فصل اکرانی که بسیاری می‌گویند فصل بدی است نشان داد فیلم خوب یعنی فیلمی که مردم دوستش دارند و می‌تواند فروش خوبی داشته باشد و «معراجی‌ها» در اکران، فیلم موفقی خواهد بود.» با این اوصاف به نظر می‌رسد همچنان آمار دقیقی از فروش واقعی فیلم تازه مسعود ده‌نمکی در دست نیست و نمی‌توان به این آمارها اعتماد کرد. شاید «معراجی‌ها» این بار فقط در سطور خبرهای خبرگزاری‌ها به باشگاه میلیاردی‌ها بپیوندد!