جمعی از خوشنویسان شهرهای مختلف کشور در سومین دوسالانه خوشنویسی ایران با محوریت شعار «جهانی عاری از خشونت» در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین ابیاتی را خوشنویسی کردند. مهدی امین‌فروغی مدرس، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی از ساخت یک سوئیت سمفونی عاشورایی بر اساس خطبه تاریخی و کوبنده امام سجاد(ع) در مسجد شام خبر داد.

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی درباره اجرای جدیدترین کنسرتش که در پاییز برگزار می‌شود گفت: یازدهم مهر ماه امسال کنسرتی را با حضور هنرمندان جوان شیرازی به سرپرستی کاوه پیمان در شیراز برگزار خواهم کرد که در دو بخش چهارگاه و دشتی میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی خواهد بود.

مدیرعامل خانه کتاب تاکید کرد: خانه کتاب طرح اخذ وجه بابت صدور شابک برای کتاب‌های ناشران را فعلا انجام نخواهد داد و دفتر حقوقی وزارت ارشاد پس از بررسی‌های لازم، نتیجه این موضوع را اعلام می‌کند.

«گروه قمر» به سرپرستی نوید دهقان و به خوانندگی حمیدرضا نوربخش، ٢٧ و ٢٨ شهریور، در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان روی صحنه می‌رود.

در جلسه این هفته هیات نظارت بر مطبوعات اولویت دریافت مجوز به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی تعلق گرفته و برای ۶۱ سایت خبری مجوز انتشار صادر شده است.

فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم» به کارگردانی محمد بزرگ نیا جایزه شمشیر نقره‌ای پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های تاریخی و نظامی ورشو را به خود اختصاص داد.

گروه آیان به خوانندگی هژیر مهرافروز ۲۰ مهرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران یک کنسرت برگزار می‌کند.