احمدرضا احمدی: باید بسوزم و بسازم

احمدرضا احمدی، نویسنده کتاب‏هایی چون «دری به سوی دریا» و «سفال» فقط برای اینکه نمیرد، می‏نویسد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمدرضا احمدی، نویسنده و شاعر در خصوص وضعیت حال و اوضاع این روزهای خود گفت: این روزها با کمر درد دست و پنجه نرم می‏کنم و البته پزشکم گفته که نباید دارویی مصرف کنم که روی باتری جای گذاشته شده در قلبم تاثیر بگذارد. پس باید بسوزم و بسازم.

وی با اشاره به ثبت برخی از آثار ویژه قشر سنی کودکان و نوجوانان در کارنامه کاری خود اظهار کرد: اگر چه از نظر جسمی وضعیت چندان خوبی ندارم اما فقط برای اینکه نمیرم، می‏نویسم. این نویسنده افزود: از ویژگی‏های کتاب‏هایی که برای کودکان و نوجوانان نوشته‏ام، می‏توان به کوتاهی آنها اشاره کرد. احمدی تصریح کرد: فقط ۵۰ درصد نگارش کتاب‏های ویژه کمترین قشرهای سنی جامعه، برعهده نویسنده بوده و نیم دیگر آن از وظایف تصویرگران کتاب‏های کودک و نوجوان است.

احمدی که در سی‏ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۱۹ متولد شده، آثاری با عناوین «هفت کمان هفت رنگ»، «نوشتم باران، باران بارید»، ‏«حوض کوچک»، «قایق کوچک»، «اسب و سیب‏ بهار» و «بهار بود» را با همکاری تصویرگرانی چون هوشنگ محمدیان، فردوس ابراهیمی‏فر، نفیسه شهدادی، کریم نصر و شراره خسروانی در کارنامه حرفه‏ای خود ثبت کرده است.