چطور کارت عضو شتاب با سود روزشمار دریافت کنیم؟

رپرتاژ آگهی: اما کارت نکسو چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

نخستین کارت عضو شتاب با سود روزشمار

کارت نکسو یکی از جدیدترین کارت‌های بانکی کشور است که با استفاده از آن می‌توانید به‌سادگی از هر ریال مانده حساب‌تان سود روزشمار 23 تا 26.1 درصد(سالانه) دریافت کنید. این کارت با اتصال به یکی از بزرگترین صندوق‌های درآمد ثابت کشور(صندوق هدیه فارابی)، امکان دریافت سود روزشمار را برای دارندگان آن فراهم می‌کند. این کارت همانند سایر کارت‌های بانکی است،‌ با این تفاوت که امکان سرمایه‌گذاری و دریافت سود روزشمار را به‌سادگی فراهم می‌کند. برای دریافت کارت نکسو کافیست با ورود به لینک ثبت‌نام کارت نکسو، درخواست خود را ثبت کنید.

ویژگی‌های صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی

صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی یک راهکار مطمئن برای سرمایه‌گذاری بدون ریسک، با سود سالانه ۲۳ تا ۲۶.۱ درصد و بدون مالیات است. در صندوق هدیه فارابی سود به‌صورت روزشمار محاسبه شده و اواسط هر ماه به حساب بانکی شما واریز می‌شود. مدیریت دارایی حرفه‌ای، سود روزشمار و بالاتر از سود بانکی، امکان دریافت سود مرکب و معاف از مالیات از مزایای سرمایه‌گذاری در این صندوق است.

با دریافت نکسو از چه امکاناتی بهره‌مند می‌شویم؟

همان‌طور که اشاره شد از طریق گزینه دریافت کارت نکسو، حساب بانکی شما به دارایی‌تان خود در صندوق هدیه فارابی متصل خواهد شد. در واقع چنان‌چه شما واحدهای صندوق هدیه را خریداری کرده باشید، می‌توانید با دریافت کارت نکسو، دارایی خود را مشابه با یک حساب بانکی برداشت کرده یا از خدماتی نظیر انتقال وجه کارت‌به‌کارت، پایا و سانتا و خرید آنلاین بهره‌مند شوید. 

نکته اصلی و البته تاثیرگذاری که در مورد این کارت وجود دارد، این است که شما علاوه‌بر استفاده آنی از دارایی خود در صندوق هدیه فارابی، می‌توانید از یک سود روزشمار بهره‌مند شوید که در مقایسه با سود بانکی رقم بالاتری است؛ بنابراین نکسو یک کارت بانکی با امکاناتی بیشتر از کارت‌های بانکی معمولی است. 

صاحبان کسب‌وکارها هم می‌توانند با اتصال شبای کارت نکسو خود به دستگاه‌های کارتخوان، از فروش و درآمد خود نیز سود روزشمار دریافت کنند. طبق توضیحات ذکر شده، با دریافت کارت نکسو از امکانات زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصد

  • انتقال وجه (کارت‌به‌کارت، ساتنا و پایا)

  • دسترسی آنی به دارایی موجود در صندوق هدیه فارابی

  • خرید آنلاین

مزیت کارت نکسو در مقایسه با سایر کارت‌های بانکی برای کارمندان چیست؟

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های کارت نکسو نسبت به کارت‌های بانکی، سود روزشمار آن است. زمانی که شما دارایی خود را در یک حساب سپرده بانکی نگهداری می‌کنید، در پایان ماه به کمترین مانده شما سود تعلق می‌گیرد؛ اما سود متعلق به دارایی موجود در کارت نکسو روزشمار بود و از 23 تا 26.1 درصد سالانه خواهد بود. با توجه به این اوصاف، با انتقال دارایی یا حقوق ماهانه خود به کارت نکسو، علاوه‌بر اینکه از امکانات یک کارت بانکی بهره‌مند خواهید شد، سود روزشمار و بالاتری را نیز دریافت می‌کنید.

نحوه دریافت و استفاده از کارت نکسو

برای دریافت کارت، کافیست روی لینک ثبت‌نام نکسو کلیک کنید و فرایند افتتاح حساب آنلاین را در کمتر از چند دقیقه انجام دهید. فراموش نکنید که تمام مراحل فوق به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است. توجه به این نکته ضروری است که فرایند صدور واحد صندوق هدیه کاملا مستقل از کارت نکسو بوده و برای سرمایه‌گذاری در این صندوق لازم است درخواست صدور واحد را در حساب کاربری خود ثبت کنید؛ اما پس از تخصیص دارایی، مبلغ آن در کارت نکسو در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید بدون نیاز به ابطال واحدها که فرایندی زمان‌بر است، همزمان از سود روزشمار صندوق هدیه بهره‌مند شده و به دارایی خود در این صندوق دسترسی آنی داشته باشید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.