تفاوت‌های مهم اسنپ باکس و اسنپ بایک

رپرتاژ آگهی: البته این نکته را نمی‌شود نادیده گرفت که موتور سیکلت چهارچوبی برای سرنشینانش در نظر نگرفته و آن‌ها را به هوای آزاد محیط مهمان می‌کند. وزیدن نسیم خنک صبح گاهی روی پوست صورتتان می‌تواند خستگی و خواب‌آلودگی را از تنتان بیرون ببرد و یک روز جذاب و پر از هیجان را به شما هدیه کند.

اما موتور سیکلت صرفاً برای جابجایی افراد در قسمت‌های مختلف شهر استفاده نمی‌شود. بلکه این وسیله نقلیه کاربردهای دیگری مانند ارسال بسته‌های مختلف را درون شهرها هم بر عهده دارد. برای اینکه بهتر کاربردهای پیک موتوری را بشناسید؛ در ادامه تفاوت‌هایی که اسنپ باکس و اسنپ بایک به عنوان دو سرویس پرطرفدار پیک موتوری اسنپ دارند را برایتان ارائه کرده‌ایم.

«پیک موتوری آنلاین»

ویژگی‌های اسنپ بایک

ویژگهای پیک موتوری مسافربری اسنپ عبارتند از:

اسنپ بایک سرویس سفرهای درون شهری آسان

اسنپ بایک

Alt: اسنپ بایک

برای سفرهای درون شهری چندین راه پیش روی شهروندان وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از تاکسی‌های خطی است. همچنین خودروهای سواری یا موتورسیکلت‌های شخصی هم می‌تواند برای سفرهای درون شهری استفاده شود.

اما در روش اول باید ساعت‌ها منتظر تاکسی بمانید تا بتوانید از یک نقطه شهر تا نقطه دیگر بروید. برای سفرهای با ماشین شخصی یا موتور هم با مشکلاتی مانند استهلاک وسایل نقلیه و نبود جای پارک مواجه هستید.

با اسنپ بایک می‌توانید در عرض چند دقیقه با پیک موتوری اسنپ همسفر شوید و به راحتی خودتان را به مقصد برسانید؛ بدون اینکه نگران نبود تاکسی یا جای پارک باشید.

کاهش هزینه‌های سفرهای درون شهری با اسنپ بایک

هزینه سفرهای درون شهری با تاکسی‌های خطی یا پیک موتوری های متفرقه متغییر است و در روزهای شلوغ یا خلوت سال معمولاً چند برابر می‌شود. با توجه به اینکه راننده مبلغ کرایه را در انتهای سفر اعلام می‌کند، مسافران نمی‌توانند برای سفر با تاکسی یا انتخاب وسیله نقلیه دیگر تصمیم‌گیری کنند و مجبور می‌شوند مبلغ اعلام شده را بپردازند.

اما وقتی اسنپ بایک را برای سفر انتخاب می‌کنید این مشکل را نخواهید داشت. چون به محض اینکه با کمک گوشی همراهتان درخواست پیک موتوری را ثبت می‌کنید قیمت سفر برایتان اعلام می‌شود. سپس می‌توانید مبلغ اعلام شده را به صورت اینترنتی بپردازید و با کمترین هزینه سفرهای درون شهری خودتان را به سرانجام برسانید.

سفرهای سریع و بی‌دردسر با اسنپ بایک

به محض درخواست پیک موتوری درب منزلتان حاضر می‌شود و شما را تا مقصد مورد نظرتان می‌رساند. با پیک موتوری اسنپ نگرانی از بابت ماندن در پشت ترافیک شهری یا طولانی شدن مسیرهایتان نخواهید داشت؛ چون اسنپ بایک از کوتاه‌ترین و سرراست‌ترین مسیر شما را به مقصد می‌رساند.

بعد از اتمام سفر هم پیک موتوری برای سفر دیگری عازم می‌شود و شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت جای پارک و... در محل کار یا محل تحصیلتان حاضر شوید.

ویژگی‌های اسنپ باکس

ویژگی‌های پیک موتوری اسنپ باکس عبارتند از:

ارسال بسته‌های پستی درون شهری با اسنپ باکس

اسنپ باکس برخلاف اسنپ بایک که فقط برای سفرهای درون شهری راه‌اندازی شده مخصوص جابجایی بسته‌های پستی و محصولات مختلف است. این پیک موتوری‌ها مجهز به باکس سبزرنگی هستند که برای نگهداری محصولات متنوع موقع جابجایی در شهر از آن استفاده می‌شود.

اسنپ باکس از پست و سایر سرویس‌های ارسال بسته‌های درون شهری سریع‌تر است؛ و چند ساعت پس از ثبت سفارش مشتریان در فروشگاه‌های کوچک و بزرگ محصولات درخواستی آن‌ها را به دستشان می‌رساند.

ارسال بست با اسنپ باکس

ارسال غذا و خوراکی با اسنپ باکس

اگر اهل سفارش غذای آنلاین هستید و دلتان می‌خواهد همین حالا یک پرس غذای گرم و تازه برای خوردن داشته باشید؛ رستوران می‌تواند این غذا را با کمک اسنپ باکس برایتان ارسال کند. شما فقط باید ثبت سفارش غذا را از رستوران به صورت آنلاین انجام دهید و منتظر رسیدن آن بمانید؛ چند دقیقه بعد صدای زنگ تلفن یا خانه خبر از رسیدن پیک اسنپ و غذای خوشمزه می‌دهد و می‌توانید یک پرس غذای گرم را برای خوردن داشته باشید.

علاوه بر غذا، پیک موتوری‌های اسنپ برای ارسال خوراکی‌های متنوع مانند مواد غذایی سوپرمارکتی، میوه‌ها و سبزیجات و... هم فعال هستند و همه مواد غذایی ضروری خانواده‌ها را به دست آن‌ها می‌رسانند.

ارسال محصولات با بهترین قیمت با اسنپ باکس

اسنپ باکس نسبت به پست، تاکسی و... سریع‌تر و ارزان‌تر است. به همین دلیل است که رستوران‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک ترجیح می‌دهند برای ارسال محصولات خودشان از این خدمات استفاده کنند. با کمک اسنپ باکس فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و... شانس این را دارند که با بهترین قیمت و در کمترین زمان سفارش‌های مشتریانشان را به دستشان برسانند و همیشه آن‌ها را راضی نگه دارند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.