دریافت درآمد یوتیوب در ایران 8 شرکت برتر + مقایسه

رپرتاژ آگهی: زمان مطالعه : 8 دقیقه

نقد کردن درآمد  یوتیوب در ایران با دشواری هایی همراه است، شما برای برداشت ارز از اکانت یوتیوب خود به یک حساب ادسنس (adsense) نیاز دارید. حساب ادسنس گوگل به شما کمک میکند تا درآمد یوتیوب خود را نقد کنید. اما برای برداشت پول از حساب ادسنس، شما به یک آدرس معتبر، کد پستی، شماره تلفن و حساب بانکی نیاز دارید و به خاطر تحریم از طرف یوتیوب این امکانات در ایران ارائه نمی‌شود، و شما به یک واسطه نیاز پیدا می‌کنید.

شرکت های ام سی ان بهترین انتخاب  برای رفع این مشکل هستند.

MCN  مخفف کلمات انگلیسی "Multi-Channel Network" است شرکت‌های ام سی ان نقش مهمی در توسعه و مدیریت کانال‌های یوتیوب و دیگر پلتفرم‌های مشابه دارند.

توسعه و رشد کانال‌ها،بازاریابی و تبلیغات ،مدیریت حقوق و درآمد، پشتیبانی و آموزش، شبکه‌سازی و همکاری و …..  برخی از ویژگی‌ها و نقش‌های اصلی ام سی ان هستند.

از  نکات  کلیدی برای تشخیص یک شرکت ام سی ان خوب میتوان به پیشینه و تجربه، قراردادها و شرایط، سابقه موفقیت یوتیوبرها، تعهد به ارائه خدمات، شفافیت، مدیریت کانال و  ایجاد داشبورد Network Relationship برای کاربران (این یک  دسترسی تایید شده از سمت یوتیوب می باشد که   باعث افزایش و حفظ امنیت کانال شما می شود) و ... اشاره کرد.

و شرح دریافت درآمد به این صورت است که یوتیوب هر ماه طی زمان مشخصی درآمد یوتیوبرها را به حساب گوگل ادسنس ها واریز میکند و سپس از ادسنس به حساب بانکی متصل به آن می رود که طبیعتا به خاطر تحریم های حاضر در  بانک های خارج از کشور است، پس از آن نمایندگان در خارج از کشور به حساب ایران واریز میکند و سپس به حساب یوتیوبر های های ایرانی واریز می شود.

بهترین شرکت های دریافت درآمد یوتیوب در ایران

 

نماد MCN در داشبورد

زمان واریز

مالیات

کارمزد

برداشت آنی از حساب

موبیکس کیوب

واریزی از ۲۱ تا ۲۹ ماه میلادی به حساب ادسنس

 

 معاف از پرداخت مالیات آمریکا

بین ۱۵ تا ۲۰ درصد ( دلار آمریکا )

امکان برداشت از حساب حتی قبل از واریز یوتیوب  به ادسنس ✅

افراک

از ۲۱ ماه طی ۳ الی ۷ روز کاری

۳۰ % کسر مالیات آمریکا

 

۱۸%

زیگ زاگ نتورک

در بازه‌ی ۲۶ام تا پایان هر ماه میلادی

 

معاف از مالیات آمریکا

 

 بین ۲۰ الی ۳۰ درصد

 

دکتر یوتیوب

دریافت درآمد یوتیوب بین ۲۷ تا ۳۰ ام ماه‌های میلادی

نامشخص

نامشخص

اندروپی

بین بازه ۲۱ ام الی ۲۶ ام میلادی

مجهول

بین ۲۰ تا ۳۰

 

ارزیشو

مجهول

۸ الی ۱۵ درصد مالیات آمریکا

بین ۲۰   تا ۲۵ درصد

 

آکادمی تیوبرز

۲۷ تا ۳۰ هر ماه میلادی.

 

۱۰ درصد

۲۰ و ۳۰ درصد

 

زینو

۲۴ تا ۳۰ هر ماه میلادی درآمده

 

معاف

 

 ۳۰ تا۳۵ درصد

 

1.شرکت موبیکس کیوب

شرکت موبیکس کیوب یک مرکز تخصصی در زمینه خدمات یوتیوب و توسعه کسب و کارهای آنلاین است. این شرکت از سال 2018 فعالیت خود را در زمینه یوتیوب آغاز کرده و به عنوان یکی از MCN های معتبر در ایران شناخته می‌شود .

 از خدمات ارائه شده توسط شرکت موبیکس کیوب می توان به مشاوره در زمینه کانال یوتیوب، بهبود استراتژی های رقابتی و نقد  درآمد از یوتیوب اشاره کرد و خدماتی مانند تدوین و آماده‌سازی ویدیوها و بهینه‌سازی تگ‌ها و .. را  ارائه می دهد .

همچنین یکی دیگر از ویژگی های  موبیکس کیوب ارائه داشبورد Network Relationship  می باشد که در ادامه مفصل توضیح میدهیم.

زمان واریز :  از 21 تا 29 ماه میلادی به حساب ادسنس شرکت و بین یکم تا پنجم ماه میلادی به حساب یوتیوبرها

واریز میشود

داشبورد NETWORK RELATIONSHIP : ✅

مالیات: معاف از پرداخت مالیات آمریکا

کارمزد : بین 15 تا 20  درصد

لینک: دریافت درآمد یوتیوب در ایران با موبیکس کیوب

2.شرکت افراک

افراک در سال ۱۳۹۶ به عنوان بخشی از مجموعه‌ی ایرانیکارت  با ۳۰۰ مشتری آغاز به کار نمود و طی سالها به تعداد مشتریان خود  افزود  و کسب و کارهای زیادی با افراک فروش خود را چند برابر کردند. افراک در سال ۱۴۰۰ به علت مدیریت کمپین‌های موفقیت آمیز زیادی که داشت، پارتنر پریمیر گوگل شد.

 افراک از بهترین کارشناسان دیجیتال مارکتینگ تشکیل شده تا بهترین خدمات بازاریابی دیجیتال  از قبیل تبلیغات  در شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها ارائه دهد.  این شرکت در زمینه نقد درامد یوتیوب نیز  فعالیت دارد.

اگر به شرایط نقد کردن درآمد یوتیوب رسیده‌اید و حوزه فعالیت کانال شما توسط افراک تایید شد. قرارداد همکاری برای شما ارسال می شود و از ۲۱ تا ۲۶ آخر هر ماه میلادی درآمد کانال به حساب ادسنس واریز و طی ۳ الی ۷ روز کاری به حساب شما در ایران واریز می‌شود.

زمان واریز  از ۲۱ تا ۲۶ آخر هر ماه میلادی درآمد کانال به حساب ادسنس واریز و طی ۳ الی ۷ روز کاری به حساب یوتیوبر ها  در ایران واریز می‌شود.

داشبورد NETWORK RELATIONSHIP :❌

مالیات :30 % کسر مالیات آمریکا

کارمزد  : 18 درصد

3.شرکت زیگ زاگ نتورک

زیگ زاگ نتورک در سال ۲۰۱۹ و در کشور لاتویا تاسیس شد و هم‌اکنون در کشور هلند به فعالیت خود ادامه می‌دهد. زیگ زاگ نتورک هم‌اکنون پارتنر رسمی گوگل در بخش تبلیغات (Google Ads) و پارتنر رسمی یوتیوب در بخش‌ Copyright Management است. زیگ زاگ نتورک، با در اختیار داشتن کلیه‌ی ابزارهای مدیریت تبلیغات و مدیریت کپی رایت، می‌تواند ضمن پروموت محتوای کانال‌های یوتیوب، از آن‌ها در برابر خطرات متداول در پلتفرم‌های UGC و مخصوصا یوتیوب محافظت کند. همچنین، زیگ زاگ نتورک می‌تواند درآمدهای کانال‌های یوتیوب را دریافت و با ۹ روش پرداخت در ۱۲۱ کشور جهان، به صاحبان کانال‌های یوتیوب پرداخت کند.

زمان واریز: در بازه‌ی ۲۶ ام تا پایان هر ماه میلادی

داشبورد NETWORK RELATIONSHIP : ❓

مالیات  معاف از مالیات امریکا

کارمزد  بین 20 الی 30 درصد

4.دکتر یوتیوب

دکتر یوتیوب اولین مرجع تخصصی یوتیوب، مجموعه جوانی است که با هدف درآمد مناسب و گسترش دانش یوتیوب‌مارکتینگ در سطح جامعه، به علاقه‌‌مندان، خدمات و دوره‌های آموزشی هوشمندانه ارائه می‌دهد.

زمان واریز دریافت درآمد یوتیوب بین ۲۷تا ۳۰ام ماه‌های میلادی

داشبورد NETWORK RELATIONSHIP:❓

مالیات :

کارمزد :

5.شرکت اندروپی

یکی از بزرگترین و معتبر ترین  MCN های یوتیوب در ایران با بیش از 1300 یوتیوبر و 3 سال تجربه در این کار، شرکت اندروپی می‌باشد. نقد کردن درآمد یوتیوب، حفاظت از محتوا در یوتیوب (DRM) ، گرفتن Content ID ، مدیریت و بهینه‌ سازی کانال یوتیوب، پروموت کانال یوتیوب، تبلیغات در یوتیوب از جمله خدمات اَندروپی است. این شرکت همواره ثابت کرده است که رضایت مشتری همیشه برایشان در اولویت بوده و همواره و در اسرع وقت مشتاق شنیدن صدای مشتریان است و پاسخگوی مشکلات و راهنمایی و پیشنهاد و انتقادات آنان خواهد بود از جمله شعار های موفق این شرکت برای مشتریانش اینست که این شرکت کارمزد پایینی را دریافت می‌کند.

زمان واریز:  بین بازه 21 ام الی 26 ام میلادی

داشبورد NETWORK RELATIONSHIP: ❌

مالیات : مجهول

کارمزد : بین 20 تا 30 درصد

7.شرکت ارزیشو

خدمات ارزیشو تنها در بخش یوتیوب شامل: دوره آموزشی ویدئویی یوتیوب، کتابچه راهنمای یوتیوبر ها، نقد کردن درآمد یوتیوب، جعبه ابزار یوتیوب و تجهیزات یوتیوبر ها می‌شود. در کنار خدمات یوتیوب، دوره های آموزشی فریلنسری، فروش سیم کارت با شماره مالزی، حساب پی‌پل و فروش محصولات مجازی خدمات ارائه می‌دهد.

حساب ادسنس بیزینسی دارند اما شرکت  ام سی ان نیستند

زمان واریز:مجهول

داشبورد NETWORK RELATIONSHIP: ❌

مالیات : 8 الی 15 درصد مالیات آمریکا

کارمزد :  بین 20   تا 25 درصد

8.اکادمی تیوبرز

تیوبرز متشکل از مجموعه جوان و البته متخصصی است که با هدف توسعه علم و دانش یوتیوب در ایران، شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه با تیم تحقیقاتی قوی و بروزی که دارد، دوره‌های آموزشی و خدمات هوشمندانه‌ای را طراحی کرده است تا بروزترین و کارآمدترین علوم یوتیوب را برای افراد توانمند در جهت کسب درآمد مناسب و گسترش دانش یوتیوب مارکتینگ در سطح جامعه، ارائه دهد.

زمان واریز :27 تا 30 هر ماه میلادی.

داشبورد NETWORK RELATIONSHIP: ❌

مالیات : 10 درصد

کارمزد :  20 تا 30 درصد

۹.شرکت زینو

نقد درآمد ارزی   یوتیوب، یکی از خدمات پایه و اصلی شرکت زینو نتورک است.با زینو نتورک، شما می‌توانید مطمئن باشید که درآمد خود از ویدیوهای بارگذاری شده‌ را هر ماه به صورت ریال، دلار یا یورو دریافت کنید.

زمان واریز۲۴ : تا ۳۰ هر ماه میلادی درآمده

داشبورد NETWORK RELATIONSHIP: ❌

مالیات : معاف

 کارمزد : ۳۰ تا ۳۵ درصد

Converted to HTML with WordToHTML.net

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.