با تقویم محتوایی رایا مارکتینگ، رقبا را پشت سر بگذارید

رپرتاژ آگهی: تقویم محتوایی چیست و چه کاربردی دارد؟ مزایای آن برای مشاغل آنلاین چیست؟ آیا مشاغل سنتی هم به تقویم محتوا نیاز دارند؟ روند کار تقویم محتوا چیست و چگونه به رونق کسب و کار کمک می کند؟ محتوا در حال حاضر بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است. تا به امروز تولید محتوای جذاب و با کیفیت، کلید موفقیت مشاغل آنلاین بزرگی همچون دیجی کالا بوده است؛ اما تولید محتوای مستمر و در عین حال جلوگیری از تولید محتوای تکراری و بی کیفیت چالش بزرگی است که مواجهه با آن ساده نیست.

تولید مقالاتی که شبیه به هم هستند و  موضوع جدیدی برای ارائه ندارند، عدم توجه به مخاطبان هدف و انتشار محتوا بدون برنامه ریزی و زمانبندی مشخص و بسیاری از مشکلات دیگر، زحمات شما برای رشد کسب و کار آنلاین را بی نتیجه خواهد گذاشت. اینجاست که تقویم محتوا وارد میدان می شود و مانند یک شیرازه به کسب و کارها نظم و هماهنگی می بخشد.

رایا مارکتینگ با درک این نیاز، از خدمات جدید خود، یعنی سفارش تقویم محتوایی رونمایی کرد. طبق اطلاعیه ای جدید از شرکت رایا مارکتینگ، این مجموعه در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ بخش تقویم محتوایی خود را راه اندازی کرد. تقویم محتوا راهکاری جامع و کارآمد برای تولید محتوای اثربخش است.

سفارش تقویم محتوایی

سفارش تقویم محتوایی

معرفی تقویم محتوا

تقویم محتوا مجموعه ای از اطلاعات محتواهایی است که وب سایت شما به آنها نیاز دارد. در واقع این تقویم، شناسنامه محتواهای سایت شماست. هر زمان که به ویرایش مقالات نیاز داشته باشید با مراجعه به تقویم محتوایی به راحتی می توانید ویرایش های مورد نیاز را شناسایی کرده و آنها را اعمال کنید. البته این تنها کاربرد تقویم محتوا نیست و در ادامه اطلاعات بیشتری در این باره کسب خواهیم کرد. در ادامه بیشتر به معرفی تقویم محتوا، مزایا و نحوه برخورداری از این خدمات ویژه خواهیم پرداخت. همراه ما باشید تا با راز موفقیت در دنیای بازاریابی محتوا آشنا شوید.

تقویم محتوایی چه کاربردی دارد؟

نقش اصلی تقویم محتوا در کسب و کارهای آنلاین، تدوین یک استراتژی محتوایی هدفمند است. از مزایای دیگری که تقویم محتوا برای مشاغل آنلاین دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک می کند انواع تولید محتوا را مطابق با سلایق و نیاز مخاطبانتان انجام دهید.

  • موجب می شود در زمانبندی تولید و انتشار مقالات با موضوعات مختلف، منظم و دقیق باشید.

  • موجب می شود انرژی، زمان و هزینه کمتری صرف کنید.

  • بازدهی محتواهای سایت به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

  • از تولید محتواهای تکراری و غیر مفید جلوگیری می شود.

  • از به وجود آمدن صفحات بن بست و صفحات یتیم در وب سایت جلوگیری می کند.

  • در نهایت، در بازاریابی خود به سرعت رشد کرده و موفق خواهید شد.

عواقب ناشی از عدم استفاده تقویم محتوایی

همانطور که تقویم محتوا به وب سایت نظم می بخشد، نداشتن تقویم محتوایی میتواند موجب آشفتگی وب سایت شود. به ویژه در وبسایت های بزرگی که تعداد زیادی محتوا دارند، نداشتن تقویم محتوا نتیجه ای جز تبدیل شدن سایت به یک مزرعه محتواهای بی ارزش نخواهد داشت. توصیه می شود به ویژه برای وب سایت های جدید و تازه تاسیس حتما شروع کار با تقویم محتوایی استارت بخورد؛ زیرا شروع قوی، نتیجه ای به مراتب بهتر به دنبال خواهد داشت.

هزینه تقویم محتوایی

هزینه تقویم محتوایی

مزایای تقویم محتوای رایا مارکتینگ

تقویم محتوایی رایا مارکتینگ قابلیت به اشتراک گذاری با اعضای تیم را دارد. یک تقویم محتوایی برای نویسنده محتوا، محتوا گذار، سئو کار، استراتژیست و مدیر سئو کاربرد دارد و می تواند مانند یک آچار فرانسه در انواع تیم های بازاریابی، تیم های فروش و انواع تیم های آموزشی برای تولید محتوای وبلاگ، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تولید محتوای آموزشی و... عمل کند. به این ترتیب کار تیمی در مجموعه تقویت می شود و شما در مسیر شفاف تر و با سرعت بیشتری به اهداف بازاریابی خود دست پیدا می کنید. با استفاده از تقویم محتوایی به راحتی میتوان عملکردها را آنالیز و تحلیل کرد.

اطلاعات موجود در تقویم محتوایی تهیه شده در رایا مارکتینگ کاملا شفاف و واضح است و به وسیله توضیحات، رنگ ها و تیترها تفکیک و منظم شده است تا هنگام کار با تقویم محتوا دچار خستگی و سر در گمی نشوید. رنگ ها در بخش دیگری به طور کامل برای شما شرح داده شده تا بتوانید با توجه به رنگ ها به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همچنین تمامی تقویمهای محتوایی رایا مارکتینگ کاملا منحصر به فرد و یونیک هستند، زیرا با بررسی وب سایت شما و مقایسه آن با وب سایت رقبا تهیه می شوند. پرسونای مخاطب با جزئیات کامل تحلیل و ارزیابی می شوند تا جامع ترین و گسترده ترین مخاطبان را شامل شوند.

علاوه بر مواردی که اشاره شد، این تقویم محتوایی اولویت انتشار محتواها بر اساس میزان رقابت کلمات کلیدی را نیز مشخص می کند. همچنین ترتیب رپورتاژها، بهترین زمان انتشار آنها، عنوان اصلی رپورتاژ، انکرتکست ها و لینک های مورد نیاز برای هر رپورتاژ آگهی و سایت های میزبان رپورتاژ مناسب نیز در این تقویم محتوایی گنجانده شده است. محتواهایی که در وب سایت شما نیاز به ادیت و آپدیت دارند نیز شناسایی شده و نکات مورد نیاز در این مورد یادداشت می شوند.

اجزای تقویم محتوایی رایا مارکتینگ

تقویم محتوایی رایا مارکتینگ با توجه ویژه ای که به جزئیات دارد، نیازهای اساسی وب سایت شما را شناسایی کرده و بهترین راهکار را برای داشتن یک استراتژی محتوایی کارآمد و اثربخش پیشنهاد می کند.

تاریخ تولید محتوا، تاریخ انتشار محتوا، کلمه کلیدی اصلی، عنوان پیشنهادی، زیر عنوان ها، منابع تولید محتوا، اینتنت محتوای مورد نظر، پرسونای مخاطب، لینک های داخلی مقاله، مخاطب هدف، جزئیات پرسونای مخاطب، اقدام صفحه هدف، کانال های توزیع محتوا و... از جمله اطلاعاتی هستند که در این تقویم محتوایی در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این، کیوردهای مهم و پر رقابت هم در این تقویم مشخص شده و استراتژی رپورتاژ آگهی حرفه ای و تخصصی برای آنها تدوین شده است. در یک کلام، تمام آن چیزی که در سئو داخلی و خارجی به آن نیاز دارید را می توانید در این تقویم محتوایی یکجا دریافت کنید.

سفارش تقویم محتوایی رایا مارکتینگ

سفارش تقویم محتوایی رایا مارکتینگ

جمع بندی

تقویم محتوایی یک رویکرد استراتژیک به محتواست. نوشتن محتوای هدفمند در مدت زمان کوتاهی موجب بهبود سئو و رتبه سایت در گوگل می شود. متعاقبا نیز باعث افزایش اعتبار برند و تقویت برندینگ شده و نرخ تبدیل و ترافیک وب سایت را افزایش می دهد. اگر در شروع مسیر هستید یا به دنبال راهی برای بهبود بازاریابی محتوایی خود هستید تقویم محتوا راه حلی همه جانبه است. لازم به ذکر است که این تقویم محتوا کاملا مطابق با الگوریتم های گوگل تهیه می شود. می توانید نمونه تقویم محتوایی را در وب سایت رایا مارکتینگ مشاهده نمایید؛ همچنین از هزینه نگارش تقویم محتوایی مطلع شوید. از صفر تا صد بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ در کنار شما هستیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.