هیات‌مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حالا مشخص شده و مدیر عاملان این دوباشگاه باید درصدد رفع موانع و مشکلات عدیده باشگاه‌ها باشند. در همین حال معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان تاکید می‌کند که به موفقیت هیات‌مدیره سرخابی‌ها اعتقاد دارد. او البته خبر خوبی هم در مورد حق پخش مسابقات تلویزیونی فوتبال دارد. سیدعلی آقازاده ابتدا درمورد هیات‌مدیره پرسپولیس و استقلال به خبرگزاری فارس گفت: «دو نفر جدیدی را که برای پرسپولیس معرفی شدند می‌شناسم، آنها از مدیران باسابقه کشورهستند.

با روغنی ۲۰ سال است که آشنایی و دوستی دارم. او در بخش‌های اقتصادی از جمله اتاق‌های بازرگانی و مدیرعاملی در چند مجموعه صنعتی حضور موفق داشته است. حاجی‌بیگی هم از مدیران موفق است که سمت‌هایی داشته. شاید خیلی از ورزشکاران این دو نفر را نشناسند؛‌ اما قطعا نیروهای موثری هستند. اگر اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس و هواداران حمایت کنند، فکر می‌کنم بتوانند با جذب حامیان مالی مشکلات را برطرف کنند. امیدوارم هیات‌مدیره‌ها قدم‌های خوبی در جهت رفع مشکلات اقتصادی بردارند.» آقازاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش درمورد ماجرای حق پخش مسابقات ورزشی نیز گفت: «فقط بگویم خبرهای خوبی درباره حق پخش هم برای صداوسیما و هم سازمان لیگ داریم. روند کار خوب است و صداوسیما با ما همکاری دارد. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش جلسات خوبی را گذاشتند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها باشیم.»

بودجه برای باشگاه‌ها؟

درهمین حال دیروز یکی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از احتمال ایجاد کمک ویژه مجلس به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در راستای تسویه بدهی‌های مالیاتی صحبت کرد. رحیم زارع با اشاره به پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکل بدهی مالیاتی باشگاه‌های ورزشی به منظور حضور در لیگ قهرمانان آسیا، به خبرگزاری مهر گفت: «جلسه مشترکی با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شد. با موافقت مسوولان مقرر شد مجددا ۶ ماه دیگر به دو باشگاه ورزشی مهلت داده شود تا بتوان درآینده‌ای نزدیک مشکل آنها را رفع کرد. برای رفع مشکل بدهی مالیاتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در آینده طرحی از سوی مجلس ارائه خواهد شد یا ممکن است در بودجه سال ۹۷ اعتباری در نظر گرفته شود تا با کمک دولت بدهی باشگاه‌ها رفع شود.»