قلعه‌نوعی: شرایط آب و هوایی انزلی در بازی تاثیر می‌گذارد

گروه ورزش- استقلال تهران، این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و پس از چند هفته پیروزی متوالی کاملا بحران‌های فصل گذشته و ابتدای فصل را به دست فراموشی سپرده و عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است. امیر قلعه‌نوعی قصد دارد با از پیش رو برداشتن ملوان این سیر صعودی را ادامه داده و به صدر نزدیک‌تر شود. کاری که چندان هم آسان به نظر نمی‌آید. قلعه‌نوعی در این مورد می‌گوید: «در انزلی بازی دشواری داریم، اما به دنبال سه امتیاز هستیم. در لیگ برتر نمی‌توان بازی‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و هر بازی شرایط مخصوص به خود را دارد. به احمدزاده تبریک می‌گویم که تیم خوبی ساخته و توانسته با وجود بازیکنانی جوان و کمترین هزینه، تیم ملوان را بسیار آماده کند. در هر صورت یکی از نکات متفاوت این بازی شرایط آب و هوای انزلی است که می‌تواند در بازی تاثیرگذار باشد.»

او در مورد پیش‌بینی‌اش از این بازی ادامه می‌دهد: «با توجه به بازی‌های اخیر و نتایج خوب ملوان انزلی و همچنین روند بسیار خوبی که در بازی‌های استقلال شکل گرفته و پیروزی‌های ادامه‌دارمان تصور می‌کنم این بازی بسیار تماشایی باشد. گروه آنالیز ما نقاط ضعف و قوت ملوان را بررسی کرده و امیدواریم با توجه به همین نقاط ضعف سه امتیاز بازی را به دست آوریم. ساختار دفاعی تیم ما بسیار خوب شده و امیدواریم همان‌طور که این ساختار دفاعی در بازی مقابل ذوب‌آهن کمترین اشتباه را داشت برابر ملوان نیز همین‌گونه عمل کند.

او در ادامه تعریف از بازیکنان تیمش می‌گوید: «بسیار خوشحالم که نگرش بازیکنان استقلال تغییر کرده و آنها دیگر به خوبی درک می‌کنند در یک تیم پرافتخار آسیایی بازی می‌کنند و قدر پیراهن تیم را می‌‌دانند. این نگرش به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تیم را برای موفقیت در آسیا آماده کنیم. از هم‌اکنون نیز فکر خود را متوجه بازی‌هایمان در آسیا کرده‌ایم و می‌خواهیم نگرش و سطح تیم را به حدی برسانیم که در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق باشیم.»