والیبال با پیروزی شروع کرد

تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران نخستین دیدار خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا با پیروزی آغاز کرد. در دومین روز رقابت‌های والیبال مردان آسیا در شهر مانیل فیلیپین تیم ملی ایران به مصاف تیم سریلانکا رفت و در پایان با نتیجه سه بر یک پیروز شد. تیم والیبال ایران امروز به مصاف تیم قدرتمند چین می‌رود.

آرارات تهران، قهرمان المپیاد ورزشی ارامنه

چهل و یکمین دوره المپیاد ورزشی ایرانیان در رشته فوتبال، بسکتبال، والیبال، شنا، تنیس روی میز، شطرنج، دوومیدانی و تنیس و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. در پایان این رقابت‌ها باشگاه آرارات تهران با کسب بیشترین امتیاز در مجموع هشت رشته ورزشی قهرمانی را به خود اختصاص داد. آرارات اصفهان (جلفا) و انجمن رافی هم به ترتیب مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

ایران، میزبان رقابت‌های انتخابی قایقرانی المپیک ۲۰۱۲

کنگره کنفدراسیون قایقرانی آسیا با معرفی ایران به عنوان میزبان رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن به پایان رسید. برای کسب امتیاز این میزبانی کشورهای ژاپن، چین و ایران نامزد شده بودند که ژاپنی‌ها با توجه به اینکه سال گذشته برای انتخاب رقابت‌های المپیک چین در شهر کوماتسو میزبان کشورهای آسیایی بودند انصراف خود را از این میزبانی اعلام کردند.