وداع با برزیل در پردیس سینمایی «پارک ملت»

علاقه‌مندان فوتبال، بازی برزیل-هلند را در کنار «جرزینهو» اسطوره دهه ۷۰ فوتبال برزیل در پردیس سینمایی «پارک ملت» تماشا کردند. جرزینهو به دعوت برنامه «جام رنگین کمان» که ازشبکه تهران پخش می‌شود برای تفسیر بازی‌های جام‌جهانی؛ به ایران دعوت شده است. پردیس سینمایی «پارک ملت» روز جمعه ۱۱ تیرماه برای پخش مستقیم مسابقه فوتبال برزیل- هلند از سری مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی، میزبان خیل عظیمی از علاقه‌مندان به فوتبال بود که در کنارشان، شاهد حضور یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال برزیل در سال‌های دور بودند که در نهایت نتیجه بازی با حذف برزیل از جام‌جهانی همراه شد.

بنا بر این گزارش، بلیت‌های سالن برای پخش این مسابقه از روز قبل کاملا به فروش رفته بود و تماشاگران در طول مسابقه با در دست داشتن پرچم‌های دو کشور برزیل و هلند به ابراز احساسات و دادن شعارهایی پرداختند.

در طول مسابقه طرفداران هر دو تیم شعارهای خود را می‌دادند که با گل دوم هلند، وضعیت سالن هم به نفع این تیم تغییر کرد و حتی جواب سوال عادل فردوسی‌پور گزارشگر این بازی را که پرسید آیا جام‌جهانی بدون گل برای «کاکا» به پایان می‌رسد؟ را یکصدا با بیان «می‌رسد» پاسخ دادند‌.

دقایق پایان مسابقه با شمارش معکوس تماشاگران همراه بود و با سوت پایان بازی هم شادی طرفداران هلند تا بیرون از سالن ادامه داشت و «جرزینهو» و همراهانش که لباس تیم ملی برزیل را بر تن داشتند از آخرین نفراتی بودند که از سینما خارج شدند. این بازیکن مطرح فوتبال برزیل بعد از حذف کشورش، آرژانتین را بخت اصلی قهرمانی دانست. خانواده‌ها به ویژه زنان حضور چشمگیری در سالن داشتند و به ابراز احساسات می‌پرداختند و استقبال به حدی بود که یک ردیف صندلی اضافه در وسط سالن چیده بودند. پایان‌بخش بازی برزیل- هلند در پردیس سینمایی پارک ملت انجام حرکات نمایشی با توپ توسط «جرزینهو» به درخواست حاضران در محوطه بیرونی این پردیس سینمایی بود.