دستگیری پاریس هیلتون در جام جهانی

پاریس هیلتون بازیگر هالیوودی که در آفریقای‌جنوبی به سر می‌برد به دلیل مصرف ماری جوانا در جریان یکی از دیدارهای جام‌جهانی دستگیر شد. پلیس آفریقای‌جنوبی هم با تایید خبر دستگیری هیلتون به این نکته اشاره کرد که مراحل بازپرسی از او ادامه دارد. دونگا استعفا کرد

کارلوس دونگا پس از باخت تیمش برابر هلند و حذف از جام‌جهانی از مقام خود استعفا کرد. وی گفت: وقتی من کارم را با تیم ملی برزیل شروع کردم، قرار بود برای مدت ۴ سال این وظیفه را داشته باشم. اکنون به نظر می‌رسد با توجه به این نتیجه ناراحت‌کننده ماموریتم به سر آمده باشد.

پخش دیدارهای نیمه‌نهایی از سه‌شنبه

با پخش مستقیم دو دیدار باقیمانده از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰، شبکه سه سیما از سه‌شنبه پخش دیدارهای نیمه‌نهایی جام جهانی را آغاز می‌کند.

حمایت سرمربی اروگوئه از سوآرز

اسکار تابارز پس از پیروزی مقابل غنا در ضربات پنالتی و راه یابی به مرحله نیمه نهایی حرکت لوئیس تابارز را شجاعانه خواند و از او تشکر کرد.

اظهار تاسف رییس جمهوربرزیل

لولا داسیلوا، رییس‌جمهور برزیل از حذف تیم ملی فوتبال این کشور از رقابت‌های جام جهانی «عمیقا اظهار تاسف» کرد.

او لیاقت حضور در تیم ملی را ندارد

لیلیان تورام مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی فرانسه با انتقاد از عملکرد «اورا» در جام جهانی و نقش او در جنجال‌های اخیر گفت او لیاقت حضور در تیم ملی را ندارد.

کاکا: این بدترین شب زندگی من بود

کاکا، بازیکن کم‌فروغ تیم ملی فوتبال برزیل پس از حذف از جام جهانی نوزدهم گفت: این بدترین شب زندگی من بود.

ماندلا: اشک‌های تو اشک‌های آفریقا بود

نلسون ماندلا رهبر آفریقا در پایان بازی غنا و اروگوئه که با حذف نماینده آفریقا همراه بود خطاب به ژیان و هم ‌تیمی‌هایش گفت: اشک‌های تو اشک‌های آفریقا بود.

اگر می‌خواستم، پای روبن را می‌شکستم!

فیلیپ ملو بازیکن تیم برزیل درخصوص اخراج از زمین مسابقه گفت: من می خواستم توپ را بردارم و سریع ضدحمله را شروع کنم. نمی‌خواستم به او آسیب برسانم. اگر چنین قصدی داشتم آن قدر قدرت داشتم که پایش را بشکنم!