رییس سازمان تربیت بدنی گفت: نرفتن ایران به جام‌جهانی بسیار ناراحت‌کننده بود، اما امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد ۴ سال آینده حسرت این را نخوریم که چرا به جام جهانی نرفتیم. علی سعید‌لو که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی به آفریقای‌جنوبی سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: نرفتن ایران به جام‌جهانی بسیار ناراحت‌کننده بود، اما امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد ۴ سال آینده حسرت این را نخوریم که چرا به جام جهانی نرفتیم.

وی افزود: رفتن به جام جهانی سختی‌های خاص خودش را دارد، اما معتقدم با پتانسیلی که در فوتبال ما وجود دارد و با تلاش و همت مضاعف می‌توانیم مسافر جام جهانی ۲۰۱۴ شویم. در این راه مطمئن باشید برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام خواهد شد تا همه با هم کمک کنیم تا فوتبال ما در جام جهانی درخشش داشته باشد و جوانان ما مثل همیشه تکنیک و تاکتیک خود را به حریفان دیکته کنند.

سعیدلو در خصوص هدفش برای حضور در آفریقای‌جنوبی و دیدن بازی‌های فینال و رده‌بندی اظهار داشت: سازمان تربیت‌بدنی به دنبال صلح و دوستی در بین کشورها است. به همین دلیل به آفریقای جنوبی سفر کردم تا اگر شد دیداری با مسوولان فدراسیون‌های فوتبال برخی از کشورها داشته باشم. همچنین اگر مشکل خاصی پیش نیاید با مسوولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهایی داشته باشم و درباره ورزش ایران و جهان صحبت کنیم. امیدوارم این سفر دستاوردهای خوبی برای فوتبال و ورزش ایران داشته باشد. در این سفر قرار است از برخی ورزشگاه‌هایی که دیدارهای جام جهانی در آنها برگزار می‌شود، بازدیدهایی به عمل آورم.