کاپیتان تیم مهرام: باید آبروی بسکتبال ایران را حفظ کنیم

مهدی کامرانی گفت: همه بازی‌ها را پیروز می‌شویم تا آبروی بسکتبال ایران حفظ شود. کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: برای پیروزی در تمام مسابقه‌ها به اردن می‌رویم. چند سال است که تیم‌های عربی را در هر بازی شکست می‌دهیم و آبروی زیادی برای بسکتبال ایران کسب کرده‌ایم. دوست ندارم که حتی با یک شکست آبروی ما زیر سوال برود.وی ادامه داد: تیم‌های عربی از شرایط میزبانی استفاده خواهند کرد و هدف ما این است که در همان ابتدا فاصله امتیازی زیادی ایجاد کنیم تا کارهای عرب‌ها گریبان ما را نگیرد. حتی یک شکست می‌تواند از نظر روانی روی بچه‌ها تاثیر بدی داشته باشد. مهرام فقط به پیروزی فکر می‌کند.

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران درباره شرایط تیم نیز بیان کرد: ترکیب امسال مهرام جدید است. بازیکنان نسبت به پارسال خیلی تغییر کرده‌اند. کادر فنی تیم نیز عوض شده و سعی ما این است که همانند سال قبل هماهنگ شویم. تمرین‌های خوبی داشتیم، اما نمی‌شود بعد از ۲ یا ۳ بازی شرایط تیم را بیان کنیم. مهرام هنوز به خوبی محک نخورده است و با چند بازی سنگین می‌توانیم به هماهنگی بیشتری برسیم. مهرام سعی دارد تا در ۳ جبهه‌ای که می‌جنگد به پیروزی و قهرمانی برسد. می‌خواهیم در لیگ برتر، بازی‌های غرب آسیا و بعد آسیا قهرمان باشیم و سخت تلاش خواهیم کرد. وی افزود: در بازی‌های غرب آسیا آبروی ایران و مهرام در میان است و همه بازیکنان به سختی مبارزه خواهیم کرد.وی درباره بازیکنان خارجی مهرام نیز بیان کرد: دو بازیکن خارجی خوبی داریم که در لیگ ایران می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

«مارلون» سابقه بازی در ایران را دارد و تیم‌های ایرانی را به خوبی می‌شناسد. وی ۳۵ سال سن و تجربه بالایی دارد و می‌تواند در بازی‌های غرب آسیا تحت شرایط دشوار به راحتی به بازی خود ادامه دهد. البته ما در این پست بازیکن بهتری داریم. «صمد نیکخواه» مصدوم است و وقتی که به تیم برسد فکر می‌کنم که مارلون نمی‌تواند جای او را در زمین بگیرد.

بازیکن پست پنج ما هم «سامب» است که قابلیت بالایی دارد. او جوان و جنگنده است و حرکات در سطح NBA انجام می‌دهد. باید بازیکنان ما از این افراد خارجی استفاده کنند. تا امروز کمتر بازیکنی در این سطح در بسکتبال ایران حضور داشته است.

تیم مهرام بامداد دوشنبه برای شرکت در بازی‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا عازم اردن ‌شد.