پسیرو از تیم ملی عربستان اخراج شد

مسوولان فدراسیون فوتبال عربستان پس از شکست ۲ بر یک مقابل سوریه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، خوزه پسیرو سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را از سمت خود برکنار کردند.

تیم ملی اسکی هفته آینده عازم قزاقستان می‌شود

تیم ملی اسکی کشورمان با ۹ اسکی باز در بخش آلپاین و صحرانوردی برای شرکت در نهمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی۲۰۱۱، ۲۹ دی ماه جاری عازم شهر آستانه پایتخت قزاقستان می‌شود.

مارادونا در راه لیگ برتر انگلستان

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان از حضور احتمالی در لیگ برتر انگلیس به عنوان مربی خبر داد. وی گفت: در ماه فوریه راهی سفر انگلیس خواهم شد تا شرایط پیشنهادی یک تیم لیگ برتر را مورد بررسی قرار دهم. اگر شرایط این پیشنهاد مرا راضی کند، ممکن است قبول مسوولیت کنم.

آغاز اردوی تیم ملی اهداف پروازی

اردوی تیم ملی اهداف پروازی فردا به میزبانی سایت اهداف پروازی آزادی و زیر نظرمارچلو درادی مربی ایتالیایی آغاز می‌شود.

مسی در بیمارستان کودکان سرطانی

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا نتوانست کار خیر خود را بدون حضور خبرنگاران و در خفا انجام دهد. وی به همراه میلیتو و الساندرو روسل، مدیرعامل باشگاه بارسلونا برای کمک به کودکان سرطانی بستری در بیمارستان مرکزی بارسلونا راهی این مرکز درمانی شدند، اما با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان داخلی و خارجی مواجه شدند.

برقعی داور مسابقات گرنداسلم استرالیا

سید عادل برقعی داور بین‌المللی ایران برای قضاوت در اولین رقابت‌های گرنداسلم تنیس جهان در سال ۲۰۱۱ در ملبورن استرالیا از سوی فدراسیون جهانی دعوت شده است، این مسابقات از روز شنبه ۲۵ دی ماه به مدت ۱۲ روز آغاز خواهد شد.

بهترین داور آسیا برای مسابقه ایران وعراق

کمیته داوران AFC با توجه به اهمیت دیدار ایران و عراق روشن ایرماتوف بهترین داور آسیا و جام جهانی آفریقای جنوبی را برای قضاوت این دیدار انتخاب کرد.

فدراسیون والیبال در آستانه یک تصمیم مهم

مسوولان فدراسیون والیبال برای سرمربیگری تیم ملی آندره آناستازی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و زوران گاییچ سرمربی سابق تیم‌های ملی ایران و روسیه را مد نظر دارند.