دنیزلی مثل لورانت نیست

گروه ورزش - این‌روزها حرف‌های ضدونقیضی درباره جدایی دنیزلی از باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود. احتمال عملی شدن این حرف‌ها از زمانی‌که پیشنهاد بشیکتاش به دنیزلی داده شد بیشتر شده. مصاحبه‌های دنیزلی هم در مطبوعات باعث شد تا مسوولان باشگاه موضوع را جدی بگیرند و به شدت پیگیر قضیه دنیزلی باشند. البته انصاری‌فرد، مدیرعامل این باشگاه می‌گوید: «دنیزلی مشکلی با پرسپولیس ندارد. مصاحبه‌های روزهای گذشته که در مطبوعات به چاپ رسید، دروغ بوده و این مربی تا پایان فصل با پرسپولیس می‌ماند چون با ما قرارداد دارد.»

اما دنیزلی روز گذشته بعد از تمرین قرمزها به خبرنگاران گفت که اگر قسط دوم قراردادش چند روز آینده پرداخت نشود از پرسپولیس می‌رود و در کشورش مربیگری می‌کند. انگار قضیه لورانت، سرمربی سابق سایپا قرار است باز هم تکرار شود. اگر مسوولان باشگاه پرسپولیس تا چند روز دیگر پول سرمربی تیمشان را ندهند، دنیزلی هم مثل لورانت از ایران می‌رود. انصاری‌فرد در این‌باره می‌گوید: «نمی‌گذاریم دنیزلی از ایران برود. هر طور شده بخش دوم قراردادش را پرداخت می‌کنیم که دنیزلی تا آخر فصل در کنار ما باشد. موضوع سایپا برایمان تجدید شد و نمی‌خواهیم این بلا سر باشگاه ما هم بیاید.»

طلب دوم دنیزلی از باشگاه پرسپولیس ۳۰۰هزار دلار است و انصاری‌فرد قول داده این پول را تا آخر هفته به حساب دنیزلی بریزد.

از طرف دیگر شنیده می‌شود که نماینده باشگاه بشیکتاش در تهران است و چندین بار با دنیزلی ملاقات کرده است. پیشنهاد این تیم ترکیه‌ای خیلی بالا است. آنها یک میلیون و پانصد هزار دلار برای یک فصل به دنیزلی پیشنهاد داده‌اند. این در حالی است که قرارداد دنیزلی با پرسپولیس ۸۰۰هزار دلار است و تقریبا نصف پیشنهاد بشیکتاش می‌شود. دنیزلی در این‌باره می‌گوید: «همیشه سعی کردم حرفه‌ای فکر کنم. در حال حاضر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. درست است که پیشنهاد بشیکتاش خوب است اما سعی می‌کنم تا آخر فصل در ایران و در کنار این بازیکنان کار کنم.»

اما مثل اینکه مشکلات مالی کار دست باشگاه پرسپولیس داد. چون دنیزلی دیروز بدون اطلاع قبلی در تمرینات حاضر نشد. حتی اسکندری، سرپرست باشگاه هم از غیبت سرمربی تیم بی‌اطلاع بود. به هر حال تمرینات قرمزها دیروز بدون حضور دنیزلی انجام شد و معلوم نیست این مربی در آینده چه تصمیمی می‌گیرد.