تیم ملی والیبال ایران امروز مقابل قزاق‌ها به میدان می‌رود
تیم ملی والیبال ایران در نخستین روز از هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا امروز و از ساعت 14 به مصاف قزاقستان می‌رود.
هفدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا رسما از امروز به میزبانی کشور امارات آغاز می‌شود. ۲۴ تیم از گوشه و کنار قاره کهن در شهر دبی امارات گرد هم آمده‌اند تا قدرت خود را به رخ یکدیگر بکشند. در این میان تیم ملی والیبال ایران به عنوان قهرمان دوره قبل این مسابقات و نماینده آسیا در لیگ جهانی، مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رود. البته سایر قدرت‌های آسیا نظیر چین، ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا هم برای کسب مدال طلای آسیا دورخیز کرده‌اند و مطمئنا شاگردان خولیو ولاسکو کار ساده‌ای پیش‌رو نخواهند داشت.
خولیو ولاسکو (سرمربی)، خوان سیچلو (مربی) و احمد مساجدی (مربی) و امیر خوشخبر (سرپرست) پس از آخرین جلسه تمرینی در تهران اسامی ۱۲ ملی‌پوش را برای شرکت در مسابقه‌های قهرمانی مردان آسیا اعلام کردند. بر این اساس سعید معروف، محمد موسوی، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، حمزه زرینی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، رحمان داودی، علی مباشری، عادل غلامی و آرمین تشکری ترکیب کاروان ایران در در مسابقات آسیایی تشکیل می‌دهند. تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم‌های قزاقستان و کویت همگروه است. تیم ملی کشورمان فردا (یکشنبه) دومین بازی خود را مقابل تیم کویت برگزار خواهد کرد.