تیم ملی فردا مقابل آنگولا بازی می‌کند

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین روز حضورش در اردوی اتریش به مصاف تیم ملی آنگولا؛ تیم ۹۴ لیست فیفا خواهد رفت. این دیدار روز جمعه و از ساعت ۱۷ به وقت تهران برگزار می‌شود و تیم ملی ایران بعد از این بازی اتریش را به سمت تهران ترک خواهد کرد.

تیم ملی ایران در اردوی ۱۸ روزه در دو کمپ اتریش علاوه‌بر پیگیری تمرینات خود به‌منظور آماده سازی برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل، دو دیدار تدارکاتی را نیز در این اردو مقابل تیم‌های ملی بلاروس و مونته‌نگرو برگزار کرد.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود در اردوی اتریش در صورتی که با ترکیب دیدار با مونته‌نگرو به میدان برود، به نظر می‌رسد دو هفته زودتر از برگزاری اولین دیدار تیم ملی در جام‌جهانی با نیجریه از حالا شاهد ترکیب اصلی شاگردان کی‌روش در جام‌جهانی باشیم.

تیم ملی کشورمان بیش از این دو بار مقابل تیم ملی آنگولا به میدان رفته که بی‌شک خاطره‌انگیزترین و حساس‌ترین دیدار دو تیم برمی گردد به جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان.

در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان درحالی که کار دو تیم در جام‌جهانی به پایان رسیده‌بود، در یک دیدار تشریفاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در دیگر دیداری که بین ایران و آنگولا برگزار شد، دو تیم در دیداری دوستانه در قطر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر به سود ایران با تک گل جواد نکونام در دقیقه ۹۰ به پایان رسید.